MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, July 7, 2010

lebam lagi...

hehe..sure korang dah bosan kan baca kisah2 lebam aku ni..kan aku kata..tiap2 bulan sure ada sekali nye lebam2 kt badan aku ni..

last week kan ada kisah seram yg aku xcite kat blog..aku cite kt FB je..pasal aku nampak bayang hitam melintas depan pintu bilik. malam tu plak aku mimpi ada menda bertaring nak gigit aku rupa makhluk tu sama mcm aku tp dia ada taring, dalam mimpi tu aku cuba elak dari digigit makhluk tu sampai la aku terjaga & aku tak berani nk tido balik..

lepas tu aku baca surah2 yg aku hafal & terus aku tertido...esok malam aku pasang kaset mengaji & sebelum tido tu aku baca surah yassin.bangun pagi esok nye aku tengok ada lebam kat tangan blah kanan.

ntah la ek..nak kata aku ada terlanggar sesuatu sampai lebam ni xde la plak..ntah la malas dah aku nk fikir..wallahualam...


p/s: aku dah suruh ayah aku buat air tawar untuk renjis2 kat dalam umah tu.

32 ribu orang memberikan idea bernas:

MrS. F!zA@Mama Darwisy said... [Reply to comment]

dasyat nye. mcm pekat gila pulak kesan lebam tu..biasa tgk kalo lebam2 pelik ni cam samar2 pastu ada 3 bintik..

Echa said... [Reply to comment]

ishhh.. memang nampak cam gigitan je tu nana... takkan damia gigit ko plak... tapi ada eloknya kalau ko buat baca yaasin sket ke kan.. mana tau...

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said... [Reply to comment]

sama ngan my Alya..
Alya cedera di lutut sbb rebah main kejor2 ngan abah die, huhuhu..
sikit aje, tp langsung x mo jln.. huhuhu, sib baik turn bapaknye ade umah.. leh makcik mengelat!!!

Adyshariz said... [Reply to comment]

oo..antu..takutnya dgr, better cari someone pagarkan rumah.. mana tau berkesan jugak kan.. cari ustaz tau, jgn cari bomoh..

lily azliyana @ mama zara said... [Reply to comment]

selain pagar rumah, rasenye nana kena jugak mintak ustad tu buatkan air penawar utk nana lah..utk dijauhi dari gangguan2 makhluk halus ni kan..yekla, klu dh tiap2 bulan mcm ni, risaulah jugak kan..bkn setakat lebam, mimpi tu pon dh ckp menakutkan dh..huhu

Sricahaya said... [Reply to comment]

adik sy selalu mandi mlm..lepas mandi mesti ada tanda lebam..mak kata kena gigit antu air..entah laa..

cam nana ni tak pasti laa..ada benda halus gigit kot?? benda2 tu tak mustahil..kena cepat bt pendiding tu..minta dijauhkan benda2 jahat..

saveme_zero said... [Reply to comment]

ehh...terok dah ni nana. better ko pgil la ustaz ke utk semah rumah tu. ayah aku kena..smpi tertgal taring dia..scary ko.

Farra Dhelina said... [Reply to comment]

adeii..hrp air penawar tu berkesan nnti..

nak pcya tak blh, tak pcya pon tak blh kan??

tawakal je lah kak nana..

hrp semua nya akn ok

Iela Fazielah said... [Reply to comment]

harap air tu berkesan

Ena said... [Reply to comment]

nana,

cam akak gak la tu.. pon ada gak ni.. kiri kanan lagi kat lengan nie.. adeihhh!! rasanya tak de la terlanggar apa2.. tapi teringat yg akak ada bermalam kat umah sedara yg mana bila tutp lampu terus gelap gelita.. pastu si irfan malam tu asyik menangis jekkk.. bila bukak lampu dier dah tak nages dah.. esok harinya terus ada lebam2 tu.. huhu

[-suziey-] said... [Reply to comment]

uamngaih..ni nmcm kena gigit ni..siap nmpk mcm berdarah..biar betik!

miezaniera said... [Reply to comment]

erm..selalu gak ade lebam2 ni bile bangun tido..tp pasal dh selalu kan jd malas dh nk pk, sbb makhluk tu sntiasa ada disekeliling kite...asalkan dia tk menunjukkn wajah sudah la hehe Insyaallah...

atty's said... [Reply to comment]

takutnya nana..teruk gak lebam tuh

Nana said... [Reply to comment]

fiza-tu la mcm marah je kita pasang kaset ngaji hehe esok bg pg dah lebam

Nana said... [Reply to comment]

echa-heheh damia xsampai ati nk geget aku sampai lebam mcm ni
dia geget2 manja je..amrul pon xseganas antu ni geget aku hehehe

Nana said... [Reply to comment]

leily-heheh sian alya klw lebam sebab kita tau puncanya xpe
ni lebam tanpa di ketahui puncanye
cewah ayat aku haha skema giler

Nana said... [Reply to comment]

adyshariz-ekceli kan b4 duduk sini kakak yg duduk dia penah pagar umah tu dulu

Nana said... [Reply to comment]

lily-tu la...mmg nak minta air tawar xkesempatan la nak pegi
xleh jadi kan tiap2 bulan sure ada kang ilang seme darah kita dia isap hehe

Nana said... [Reply to comment]

sricahya-tu la malas nk fikir sebenarnya...menda2 mahluk halus ni mmg ada kan...mmg nk g jumpe ustaz tp asik xkesempatan je

Nana said... [Reply to comment]

su-alamak seram nye wei tertanggal taring?
tu la aku nk panggil ustaz nanti

Nana said... [Reply to comment]

fara-mahkluk2 halus ni mmg wujud pun kan...dalam quran pun ada kata mmg diorang ni wujud.

hrp2 dia xmengganas la

Nana said... [Reply to comment]

lela-harap2 la...klw tak kesan juga mmg kena cari ustaz la wat semah

Nana said... [Reply to comment]

ena-dah sah2 irfan nangis sure dia nampak sesuatu kan..budk2 ni mmg bole nampak

saya skang ni xberani tido dlm gelap mesti buka lampu

Nana said... [Reply to comment]

suziey-ahh betik wei...hehehe amrul xgeget aku pon..hehe amrul xde pon masa kejadian ni

Nana said... [Reply to comment]

mieza-sama la kita sebab dah selalu kena tu jadi malas nk fikir tu tawakal je la

Nana said... [Reply to comment]

kak aty-ahh tu baru2 kena arini tgk lagi lebam biru pekat

mama_umar_maryam said... [Reply to comment]

ishk..aku dahla br pas tgk citer twilight sekali nmpk lebam ko ni hah..byk2 doa pdNya, simpanlah segala air penawar ke ape ke, semoga ko & family dilindungi yeh

Damia Aleesya & Damia Ayunie said... [Reply to comment]

ya allah...kesan ni macam teruk sgt ni..

e.l.i.z.@ said... [Reply to comment]

mak aihh..mimpi ngeri.dh lama xdapat mimpi ngeri.nauzubillah!

erkk seramnya nana kesan gigitan tu.mcm ada kena mengena je ngan mimpi nana..takut lah!

Nana said... [Reply to comment]

zt-tu la..harap2 xde pape lah...

Nana said... [Reply to comment]

ayu-teruk ke?mayb sebab kt lengan tu cerah kan tu nmpk lembam teruk tu

Nana said... [Reply to comment]

eli-ahh mimpi kena gigit bgn pg ada kesan gigit huwa..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...