MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, July 2, 2010

menang GA & contest

semalam tgk ada menang GA painting-da-rainbow, ramai pemenangnya ada 28 orang..nak tgk dull result jom klik sini

pagi tadi plak tengok ada menang no 3 contest cik aleng indah full result klik sini

ni link entry yg melayakkan aku menang no 3.

wah...kemenangan berganda kekekeke...happy...tp lepas ni mayb aku slow skit la nk join GA & contest2 ni pasal..kt umah xde on9..masa tak mengizinkan lah...klw kt opis mmg bz sket, xdan nk wat entry dah la tu nak upload hambo sikit punya seksa....masuk blog kawan2 ada masa2 je leh view gambo, ada masa2 xleh view benci nye aku!

kepada penganjur GA & contest ni..sorry aku xleh nk komen kt entry korang tu xtau la pasal...yang pasti bukan blog korang problem, tapi blog aku yang problen..apa2 pun aku dah tinggal jejak kat shoutbox korang..

terima kasih banyak2 & tahniah utk para pemenang..

10 ribu orang memberikan idea bernas:

Damia Aleesya & Damia Ayunie said... [Reply to comment]

wow...weee...rezeki berganda....habislah lepas ni ratu contest n GA dah nak pencen...ekekekek

Farra Dhelina said... [Reply to comment]

taniahhh!

cicakgirl said... [Reply to comment]

Tahniah kak nana!

~ Sall said... [Reply to comment]

tahniah ya....

CuTeMiUt78 said... [Reply to comment]

wah tahniah ya..tak sia2 menjoin contest ya

Nana said... [Reply to comment]

ayu-wah...dah dapat gelaran ratu la plak...kekek pencen sekejap je nanti dah ada lappy baru continue balik ngeh2x ntah bila nk ada lappy baru ntah hehehe

Nana said... [Reply to comment]

farra-tq dear

Nana said... [Reply to comment]

cicakgirl-tq dik... :)

Nana said... [Reply to comment]

sall-maceh,,,

Nana said... [Reply to comment]

rina-heheh tu la ekceli tujuan utama saje nk kasi blog sentiasa berupdate menang kalah tu blakang kira

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...