MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, July 12, 2010

parrot vs octopus

pemes btol si sotong paul ni kan...aku sure pasni pemain2 spain seme pakat xmau sentuh menu2 sutun pasni...hahaha...klw ritu si sutun ni terima ancaman bunuh pasni mani si parrot ni kena hati2 la takut ada yg nk wat BBQ sebab belanda kalah..kekekek

malam tadi damia terjaga tepat2 kul 2.30 minta nasi (tau2 je dia bola start kul 2.30).adoila anak aku..pagi2 minta nasi..mana la ada..dah kebetulan bangun tu aku tgk gak la bola..tp kejap je..hahah stengah jam je tahan..bangun pg tadi tgk berita je spain menang.aku berdua je ngan damia..mana la nk meriah tgk bola...klw ada amrul mau aku gagahkan mata tgk smpai abes hehe..

ekceli aku ni xde la minat bola..tp aku ikut gak la perkembangan pasal WC ni...aku mmg sokong SPAIN tp bukan sebab aku tgk ramalan si paul tu..mmg aku tetiba je suka ngan SPAIN.amrul plak mmg tetap ngan BELANDA..

so semalam kitaorang bet..ala saje2 je..bet somi isteri..kekeke..aku ckp kalau SPAIN menang amrul kena banje aku..tp aku xdecide lg nk suh dia banje apa..ehhehe..amrul plak ckp klw belanda menang dia suh aku drive dari KL-terengganu 2minggu lagi nk g terengganu, tp aku awal2 ckp xmau..bagi la denda yg senang2 skit..ada ke nk suh aku drive dari kl-terengganu jauh gile! kematu montot aku kang hahaha...

paul vs mani
em..tgh fikir ni..apa aku nk minta kt amrul ni ek...heheheh

17 ribu orang memberikan idea bernas:

HANI said... [Reply to comment]

punya lah tak peduli pasal WC ni sy tak tahu pun pasal sotong ramalan tu...bila org cakap pasal paul tu sy cakap tipulah...haha..memang pasni kena buat kendurilah paul tu...kasi orang lemah semangat jer...tak patut...kecian pasukan yg tak bernasib baik dlm ramalan si paul tu...dah kalah belum bertanding...kalau ngan suami tak boleh nak bertaruh pong..sebab dia akan sokong yg buleh buat jaringan..sesapa dia tak kisah..tak ada perasaan..adoii..pepe pun selamat menuntut hadiah...

Hezesuze said... [Reply to comment]

musim bola nie binatang lak yg fofuler...huhu

zue @ annaleeya said... [Reply to comment]

tak pasal2 sotong nih pemes... sib baik octopus... jgn sutun dah ler... hehehe!!!

nana di tag dgn GA skali... klu free, buat erk..

~ana~ said... [Reply to comment]

nana, x pasal2 sotong yg glamour kan..:)

[-suziey-] said... [Reply to comment]

whoooooooo sukanya bila kena pk ape nk minta..hahahaha byk sgt list:D

Aku A-Z-Z-U said... [Reply to comment]

sama plak anak kita nana. yg si Luna bangun pukul 2am merengek2 mintak susu, jd ibunye pon ikot la tgk bola dgn suami, ekeke. tgk smpi habis, tp ntah hape2, time spain gol kakzu da terlelap depan tv time tu. sebbaik erik kejutkan soh tgk ulang tayang sepakan gol ;P

Farra Dhelina said... [Reply to comment]

pemes kan dah si sotong paul tu..jgn ade yg nk bom sudaa..hahaha

klu sy, mtk bwk kak nana bercoti lah!!

Nana said... [Reply to comment]

hani-hehe sama la kita..dah nk abes wc baru tau psl si paul ni heheh.tp ada baca pasukan uruguay anggap sotong tu pembakar semangat main bagos2 bengongs...manusia otak cerdik2 caya ngan sotong hahaha

Nana said... [Reply to comment]

kak heze-tetiba kan...heheh tgk 4 taon lg apa lak binatang yg pemes

Nana said... [Reply to comment]

kak zue-ok kak..tq saya dah buat

Nana said... [Reply to comment]

ana-tu la pasal..tiba2 rs tingin nk mkn sotong tepung la hahaha

Nana said... [Reply to comment]

suziey-hehe aku xsampai ati lak nk minta bukan2 mana2 yg dlm kemampuan je la hahaha

Nana said... [Reply to comment]

kak zue-hehe anak2 la jadi jam loceng kita kan...nak2 bb kecik mcm luna kejap2 jaga minta susu..

Nana said... [Reply to comment]

fara-hehe mmg itu antara yg nk minta kt dia hahaha..kejam nye

lily azliyana @ mama zara said... [Reply to comment]

aiyorkkk..same cam Zara semalam...kol 2am sibuk mintak nasik..smbil2 suap die smpatlah tgk majlis penutup wc tuh..hahaha..kol 2.30am kena marah2 baru die naik atas..huhuhu

Nana said... [Reply to comment]

lily-kekekek....kita xsuap pun nasi sebab xde nasi haha bg koko krunch je kt damia...apa kes minta nasi pagi2..mcm la ibu dia ni masak kt umah ahahah selalu turun bawah g makan umah tok wan dia xkan 2 pg nk trn bawah org seme dah tido heheheh

wantie said... [Reply to comment]

Lepas ni si parrot tu tak laku ler.sian tuan parrot tu. dah la kerja dia tilik nasib. pas ni mesti org tak pi kat dia. Tu la.. sapa suh kerja tilik nasib. nasib dia pun tak baik gak. sebab lepas ni kena gulung tikar..

Tersentuh hatiku bila tengok si Paul ni dakap bola & piala yg tuan dia bagi kat dalam akuarium tu.
Paul.. ko hanya seekor sotong. Tapi aku still tak caya kat hang. Aku still caya kat Allah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...