MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, August 2, 2010

aku bukan pendatang..

masak..masak....ic aku & mykid damia ada kt amrul....huwa....amrul plak ada kt kluang jumaat ni baru balik KL

ari sabtu lepas amrul dtg keje kt KL pastu semalam dah balik dah...malam ari sabtu tu kuar la g tgk wayang, pastu dia ckp xyah bawa wallet aku bawa ic & mykid damia je.. (mmg selalu mcm tu pon..sebab aku kan xsuka bawa beg klw kuar..so dia sumbat je ic & mykid damia dlm wallet dia..

semalam dah anta amrul kt sungai besi, balik umah aku saje buka wallet tgk2 apasal mcm kosong je ni...rupanya2 ic & mykid damia ada kt amrul....adeh...amrul balik lambat lagi jumaat ni...nak wat pos laju kang bahya la plak ic tu..jgn main2...kang ilang naya je...

hhuhu...harap2 xde la roadblock je sepanjang minggu ni...& hrp2 xde la aktiviti2 yg memerlukan ic.amrul siot je dia kata ala... bukan lama pon jadi mcm pendatang tanpa izin seminggu jek cis....

9 ribu orang memberikan idea bernas:

Sidratul Muntaha said... [Reply to comment]

doa byk2 nana..
mudah - mudahan.

Ena said... [Reply to comment]

eheheh..
pendatang kejap yeh!..

[-suziey-] said... [Reply to comment]

lor sabo jek..ala xpe..ko jgn gabra klu ade roadblock..smga slmat..

Hezesuze said... [Reply to comment]

pendatang dari negeri mana agaknye nana??? ekekekekeke

~ana~ said... [Reply to comment]

huh3x...cuak gak kan...xpe la..mintak2 la xde apa2...

zue @ annaleeya said... [Reply to comment]

haishhhh... cuak gak tuh nak jd pendatang seminggu... hrp2 xde ape2 la.. huhu!!

Farra Dhelina said... [Reply to comment]

kene hati2 je lah kak..

firahadifa said... [Reply to comment]

uhu....

harap2 terlepas dugaan selama seminggu...

Nana said... [Reply to comment]

ayu-tu la harap2 xde pape la

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...