MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, August 2, 2010

apsal nih

frust tol aku arini...nk masuk blog kawan2 xleh komen hampehnye lah...

dulu problem xleh view gambar skang xleh komen plak....gambar dah bole view masalah lain plak dtg.klw ada yg aku terboleh komen arini tu kira nasib2 baik je la tu..

sorry ek kwn2 nanti bila2 dah ok aku masuk blog korang...esok cuti plak...kt umah xde tenet...klw ada tenet bole la membalas2 kunjung..uhuhuh...encik amrul...bila nk bagi saya laptop baru ganti laptop yg dah arwah tu???

6 ribu orang memberikan idea bernas:

sall said... [Reply to comment]

Sah xsenang duduk dibuatnye kan. Xpe, sabar3, xlama lagi dapat lah laptop baru tu.

Ibu Ayra said... [Reply to comment]

nana, jgn sedih2...

nana menang GA nih http://shashabee.blogspot.com/2010/08/keputusan-rasmi-contest-lucky-draw.html

tahniah!

zAnNa@mAMaBaTriCE said... [Reply to comment]

ala.....sian ko...aku lagi sian...kat office langsung tak leh nak masuk blog kengkawan..blog sendiri pun aku tak leh masuk...coz' kena BLOCK...huwaaaa....takpe nana...later2 ok ler tu..

Nana said... [Reply to comment]

sall-heheh mmg xsenang duduk..bohsan gile xleh on9 kt umah
huhu hrp2 ada la ganti laptop lama tu hehe

Nana said... [Reply to comment]

ros-tq ek...hehe

Nana said... [Reply to comment]

zana-tu lagi sadis tu kan klw kt opis xleh buka...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...