MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, August 4, 2010

contest ada apa dengan nama

nak join klik sini
nama http://ibudamia.blogspot.com
kenapa ibu damia?senang je..sebab aku ni ibu kepada seorang anak yang bernama damia...heheh...lgpun masa nk buat blog tu ada juga nak letak nana.blogspot tp tgk ramai kawan buat nama2 yang depan dia ada nama gelaran mcm mama, ummi, ibu, mummy pastu diikuti dengan nama anak.so aku pun tgk mcm bez je..ltk nama ibu pastu letak nama damia hehe sekian..itu saje la kisah di sebalik nama blog ni...

entry penganjur yg aku suka
http://cleoputri.blogspot.com/2010/07/disebalik-penjara-pudu.html

nak tag:
1. yana
2. ira kecik
3. mummy ayu

1 ribu orang memberikan idea bernas:

cleoputri said... [Reply to comment]

dear ibudamia, tima kasih bebanyak ye, sudi gak join contest kecil-kecilan ini. hee~

kem slm kat damia ye, comel nyee dia.

makluman: borang peraduan ini telah pon di forwardkan kpd juri2 profesional dan juri jemputan. kpd juri awam, anda boleh mengundi dgn menaip ibudamia dan hantar ke 388888.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...