MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, August 13, 2010

contest saya dan baby oleh cik awynn

nak join klik sini
on ni la dia saya & baby saya...cik nurul damia.gambar ni masa g terengganu aritu.skang damia nye trademark klw amek gmbr suka jelir lidah...ish...xlawa la damia...puas ajar suh senyum dia nk jelir juga.
nak tag :
1. kak zue
2. ros rusli

9 ribu orang memberikan idea bernas:

Yan said... [Reply to comment]

contest ni gambo ngan anak je ke??? bukan nak yg cute ke posing cun2 ke..

Khai Mohd Photography said... [Reply to comment]

ambaoi....trademark baru damia yer..dah tak der ke trademark angkat kaki tu?? hehe..

good luck

Damia Aleesya & Damia Ayunie said... [Reply to comment]

alamak....tu ayu tau yg komen....boleh lak terkomen guna id khaimohd ni..hehe

mama zharfan said... [Reply to comment]

cerianya pic ni :)
good luck!!

Nana said... [Reply to comment]

yan-hehe xpon dia ckp nk cute2 or posing vogue just gmbr ngan anak saje heheh

Nana said... [Reply to comment]

ayu-hahahah lawak la tu kita heran mcm mana en.khai bole tau damia nye trademark amek gmbr suka angkt kaki hahah dah agk dah salah ni tgk bawah ada komen ayu plak kekekekke

Nana said... [Reply to comment]

suziey-tq..ehehe

Cik Awynn said... [Reply to comment]

yan: contest anda dengan baby. tak kira lah cute, macho, hensem atau apa sekali pun. asalkan anda dengan baby. bukan anak anda pun takpe. asalkan dia baby. hehehe

tuan blog: penyertaan diterima.. selamat berjaya ye :)

Nana said... [Reply to comment]

cik awynn-hehe wah siap announce lagi ek kekekek
ok tq ek

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...