MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Saturday, August 14, 2010

moment with newborn baby contest

nak join klik sini
masukkan nama bayi, tarikh lahir, berat semasa dilahirkan, berapa jam / hari selepas dilahirkan semasa gambar diambil, nama ibu dan email anda. ceritakan detik ketika gambar itu diambil.

Nama bb : nurul damia amnan bt mohammad amrul fazlee
d.o.b : 13 april 2008
weight: 3.14kg
gambar diambil : masa 10 jam selepas dilahirkan
nama ibu: fauzana ismai
email: nanamrul@yahoo.com

ok nk cite skit pasal gmbr ni...gambar ni masa amrul mula2 datang melawat lepas je aku dihantar ke wad biasa. aku tengok muka amrul masa ni, bila dia tenung je muka damia aku dapat rasa yang dia mcm tak percaya dah jadi seorang ayah.mesti amrul xkan lupakan detik2 kelahiran damia...yang mana amrul sentiasa disisi aku sejak aku dari mula2 contraction kat labour room sampai la damia dilahirkan semua dia tengok sendiri.masa damia lahir je kat dunia aku dapat tengok muka amrul merah macam teruja sebab dah jadi ayah...eheheheh

4 ribu orang memberikan idea bernas:

alyyani said... [Reply to comment]

SALAM. ENTRY REVIEWED. SEMUA SYARAT CUKUP AND THANKS SUDI JOIN CONTEST SAYA :)

ibuayu said... [Reply to comment]

masa ni tentu ayah damia tak terucap kata2 kan..ialah moment yang indah..good luck ye.

Nana said... [Reply to comment]

ALYYANI-OK TQ....

Nana said... [Reply to comment]

IBU AYU-HEHE TU LA..TERUJA GAMAKNYE JADI AYAH..TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...