MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, August 11, 2010

salam ramadhan

Salam ramadhan…buat semua kawan2..sepatutnya entry n ink publish semalam tp terlupa nk publish hehehe….buat semua kawan2 aku nk minta maaf yea..kot2 sepanjang aku berblogging ni ada terlaser2 kata ke…terover2 komen ke…yela kita ni manusia biasa je kan..xlari dari buat salah…(eh mcm nk raya je minta2 maaf bagai hehe..tp btol la kan nk puasa pon kita kena minta map kt kengkawan..

Rutin bulan puasa aku bermula harini,sahur tadi xmakan pun..mmg saje xmau makan mnm air sejuk je 2,3 teguk (ye la..kan sunat bersahur walaupun dengan hanya mnm air so nk amek skit la pahala tu kan).bukan apa..aku ni kalau makan masa sahur lagi lapar..klw xsahur ok je…

Ok lepas balik keje arini plak.,bulan puasa balik kul 4.30) sampai je umah tukar baju terus buat biskut raya..almaklum lah..biskut raya dah 2300 bj kawan2 order.so kena la buat dari sekarang.Org lain sibuk masak menu berbuka aku plak sebok buat kuih raya ehehe…dari balik keje tu aku dah bajet, utk 200bj sehari amek masa dlm 3 jam so dalam kul 7 tu dah siap la seme kuih2 aku.

Bulan puasa ni aku mcm biasa la berbuka rumah mak,pastu klw rajin g la pasar ramadhan cari kuih2 yg berkenan di hati.tp aku ni agak kureng g pasar ramadhan sebab jadi rambang mata..xtau nk bli apa sudahnye heheh..klw amrul ada…dia mmg gile pasar ramadhan ada sekali tu sampai 4 pasar ramadhan dia ajk aku terjah…

Bercite pasal semayang terawikh plak..ni yg sedih ni..rumah aku btol2 depan surau je…bapak aku plak imam utk semayang terawikh kat surau tp biasa la kan..dah nama nye kita ada anak kecik..mcm mana nk g semayang terawikh sape plak yg nk jaga damia..tunggu la kot2 damia dah besar, dah cerdik bole bawak g semayang terawikh sama2 tp klw masa tu xde lg kuar sorang bb kecik bole la…hehehe

p/s: kepada kwn2 yg duduk area klang @ shah alam klw rasa nk tempah kuih sarang semut sila la inform yea..sebab 28.8.2010 aku turun klang & nk anta sekali kuih2 raya yg 2,3 orang kwn2 yg dok area sana oder



17 ribu orang memberikan idea bernas:

mama tisya said... [Reply to comment]

salam ramadhan....kita awl2 rajin bgn sahur tp dh tgh2 bgn minum je...kdg2 tk bgn trus...

ada ank kecik gtu la, nk bw p surau kn takut tk kusyuk lak kita solat kot riso die jln2 ke kn...tp kita smlm sempt p trawih cz tisya dk ngan neneknye, neneknya sakit lutut so tk p trawih....

juelee said... [Reply to comment]

selamat berpuasa... wah masyukknye bisnessss.....

pasal terawih ni saya pun sedey gak, semalam gi tapi mengah...... perot rasa tertinggal kat bawah time bangun dari sujud tu.. huhuhuhu rugi kalau tak dapat terawih penuh...

~ana~ said... [Reply to comment]

selamat berpuasa nana...

mummy_ayu said... [Reply to comment]

selamat berpuasa..
cayalah nana...buat business kuih raya..caiyok!!

Adyshariz said... [Reply to comment]

selamat berpuasa tuk nana skeluarga..salam ramadhan dari aisha sekeluarga

Farra Dhelina said... [Reply to comment]

insylh..nnti kita jumpa ye kak..

slmt berpuasa..

zue @ annaleeya said... [Reply to comment]

selamat berpuasa jgk utk nana dan family...

akak pon sama nana... dah ade anak kecik nih susah dah nak terawih kt surau... rugi kan???

Ena said... [Reply to comment]

Selamat Menjalani Ibadah Puasa ye Nana.. ;D

~~@lyci@~~ said... [Reply to comment]

salam ramadan nana dan selamat berpuasa.. adeh, den xpat lah g terawih.. ado adam ni ha..

Damia Aleesya & Damia Ayunie said... [Reply to comment]

selamat menjalani ibadah puasa utk nana sekeluarga....

mama_umar_maryam said... [Reply to comment]

hebat nana,2300 bijik tuu..rezeki bln posekan..aku ni ha, 3 taun x g terawih ;(

Nana said... [Reply to comment]

eryn-wah sempat g smyg trwkh ek..ada org jaga xpela..mmg xleh bawa g surau kang abes dia amoksatu surau kang hehe
slamat bpuasa yea

Nana said... [Reply to comment]

jue-hehe alhamdulillah rezeki bulan pose..
haih mmg penat klw perut dah beso nk terawikh semayang biasa pon kdg semput hehhe tp bezla bole pose penuh

Nana said... [Reply to comment]

ana-tq..salamat bpuasa juga

Nana said... [Reply to comment]

ayu-tq..hehe ala saje suka2 pastu leh wat duir poket raya ni kan ank buah ramai bratur tgu duit raya ekekeke

Nana said... [Reply to comment]

adyshariz-tq..selamat berpuasa juga

Nana said... [Reply to comment]

fara-ok..insyallah klw xde aral la

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...