MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, August 3, 2010

salt

ari sabtu amrul dtg koje kt KL sempat la g tgk cite salt.cite yg aku tunggu2 nk tgk.mula2 aku mcm pening2 lalat skit jalan cite dia...bese la aku ni kwl dia pusing skit mula dah konpius...klw tanya amrul..dia suh tgk je sampai abes kekekeke..malas la tu nk layan klw aku tanya2.

so far cite ni bagi aku bez la..tp xbezz gile pon..bab2 aksi & stunt tu aku rasa mcm stereotype je (betol ke eja stereotype tu?hehehe) mcm mana cite2 angelina jolie berlakon sebelum2 ni mcm tu la aksi dia...sama je...

pastu ending paling aku xpuas ati..ending tergantung..mcm ada sambungan part 2.bila tgk cite kan..rasa lama sgt..padahal duration dia sama je dekat 2 jam juga.

bukti
bukan heroin sebenar..kekekek

heroin sebenar :)

12 ribu orang memberikan idea bernas:

Ena said... [Reply to comment]

dah tengok yeh!.. bagus la.. semua citer baru2 kuar nana mesti dapat tengok kan!.. syok woooo..
akak ni ntahhh bila pulak nak tengok nye.. huhu

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

suma cita baru dia pi tgk! mmg tak pnh ketinggalan ni.. yg bertuahnya damia la kecik2 dh dpt masuk panggung dah... huhuhuhu

mummy_ayu said... [Reply to comment]

emmm..mcm best gak cita nie...

Hezesuze said... [Reply to comment]

besh tak citer ni Nana..?? ermm aura nonton wayang lom mai ler...hehehe

Damia Aleesya & Damia Ayunie said... [Reply to comment]

ader review dari blogger lain pasal salt ni....katanya best...hurm...apa2 pun kena tgk sendiri, baru leh nilaikan...

mama_umar_maryam said... [Reply to comment]

dari cara ko citer cam bese2 je citer ni eh,ni just nk jual muke jolie je nih..

Nana said... [Reply to comment]

ena-hehehe kami ni laki bini mmg kaki wayang..pastu amrul lak blk 2mgu sekali xtau aktiviti apa nk buat tgk wayang je la

Nana said... [Reply to comment]

fiza-hehee skang dah tua2 kurang skit la..ms zaman2 bercinta penah tg 3 wayang dlm satu ari hehehe gile kan

Nana said... [Reply to comment]

ayu-ok la..bz cuma part ending je potong stim

Nana said... [Reply to comment]

kak heze-saya ni suka anglina jolie so saya bole kata bez la cuma part ending dia ada sambungan xbez la

Nana said... [Reply to comment]

ayu-heheh tu la lain org lain pendapat kan....so far ok la bukan xbezz sgt cuma mcm stereotype je lakonan dia

Nana said... [Reply to comment]

zt-ok la...idok la gempak mana sebab aku harap lebih dari tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...