MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, August 2, 2010

tart nenas

sabtu lepas sempat la juga aku buat kuih tart, amrul suh buat..suka sgt dia ngan kuih tart ni..aku pun suka...kuih ni mesti wajib buat la tiap kali raya..

buat sama2 ngan mak...aku amek sebekas je cukup la..ni la dia tart nenas yang dibuat dengan penuh kasih sayang heee....tahun ni buat 2 jenis kuih je..yang lain2 beli.malas nk buat banyak2 jenis...sebab aritu bz wat kuih orang tempah kan..skang dah tinggal 5 bekas je lagi nk nganto.

klw orang tanya xde amek tempahan kuih tart ke?awal2 aku serender...hehe sebab nye wat kuih ni makan masa klw nk banding ngan buat kuih sarang semut.penah la ada sekali orang oder tp aku mmg xbuka oder..malas hehehe...


kuih tart yg xbape kemas..xpe la utk makan sendiri je hehehe...

0 ribu orang memberikan idea bernas:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...