MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, August 5, 2010

tq huda..

arini xde cite la nk tulis..kekeke...slalu pagi2 dah berauto publish seme en3 aku.

okla..disebabkan arini seseorang telah mengaku yg dia suka sgt baca blog aku...katanya tiapkali masuk & balik keje hidup dia rasa tak lengkap klw xbaca blog aku.wah...tetiba terasa kekembangan disini moekekekek...so arini aku nk wat en3 penghargaan kat huda..& juga kt sape2 la yg rasa diri dia suka baca blog aku

fyi, huda ni staff kat sungai petani, baru 3x jumpe sepanjang nk msk 3 tahun aku keje...tp sebab kepala kami ngam & bole masuk kita jadi close. pastu seme pakat pelik mcm mana aku bole ngam ngan huda...padahal huda jauh kt sungai petani sana nun...baru 2x je huda turun office KL...ha..itu la..klw sape2 yg kepala dia ngam, senget2 skit mcm aku sure bole kamceng nye skejap je..xyah amek masa lama2..he...

masa raya last year siap dtg raya umah huda kt penang sana nun, kebetulan last year raya kt penang kan..singgah la umah kwn
ni masa huda dtg last month konon2 banyak keje la aku tu file menimbun ats meja hee...
bawa huda jenjalan kt icity

p/s: bangga kan..bila ada orang ckp dia suka baca blog kita...hehehe...padahal ntah apa2 dok merapu tulis ntah, tp tetap ada orang suka...tq la kepada yg suka ek..kepada yg xsuka...ada aku kesah?moekekekek....

24 ribu orang memberikan idea bernas:

mama tisya said... [Reply to comment]

tk leh tgk gmbr nk komen gk..hehehe...mmg best la bila ada org suka bc blog kita tanpa kita sedari..wah siap bw jln2 icity lg ye...bgs2

paling best ayat last tu....ada aku kesah kalo yg tk suka bc blog...ekkekeke

Shida said... [Reply to comment]

a'ah ler..naper 1-2 hari ni takleh tgk gambo kat blog nana ek???btw...shida jugak pembaca setia blog nana tau....suka sangatttttttt!!!!!hope akan jumpa satu hari nnti..insyaallah...:-)

[-suziey-] said... [Reply to comment]

waaaa mmg bangga bila ade pembaca setia..hehe..

wei ape cer kuih semut aku? aku nk tau sebalang..bg instruxction sket nk buat ape..hahahaah

Damia Aleesya & Damia Ayunie said... [Reply to comment]

mau tak suka....mestilah suka bangat...ayu pun ader yg pernah ngaku hari2 baca blog ayu...kembang weiii

mama_umar_maryam said... [Reply to comment]

hehehee,bestkan wpon baru kenal dlm blog plak tu,semoga kekal baek frenship ko & huda,pssstt huda, xmo bace blog i keeee? hahahahaha

lia said... [Reply to comment]

aku pon ada list fav. blog yg x lepas aku baca tetiap hari... antaranya blog ko, zt mama umar& mryam, suziey dll....

tp susah nak tinggai komen mcm dulu sbb kerja x menentu skng... blog sendiri pon x jenguk slalu skng, wat n3 malam2, auto publish jer mampu

~ana~ said... [Reply to comment]

muka huda tu sekali pandang mcm muka kwn kita lak..heh3x...

huda, xnak bc blog i ke?...:)

eT said... [Reply to comment]

hehe...kalo et..ari2 asben soh hapdet..sibuk nk baca..:p

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

giler kembg owh vontot kalo ada org ngaku suka bca blog kita. weeee~

eh jap, raya penang kpg sapa? huhuhu

~~ciklinn~~ said... [Reply to comment]

mmg seronokkk rasa berbunga2kan.. hehehhe

Hezesuze said... [Reply to comment]

mestiler suka kalo ada pembaca setia kan...lagik2 kita kenal thru alam maya kekdahnye....huhu

lily azliyana @ mama zara said... [Reply to comment]

wah3x..ade peminat setia tu..rase dihargai bile org suka baca blog kite kan..hihi..

Nana said... [Reply to comment]

eryn-hehe tu masalah kita penah kena gak tu xleh view gambo tp ttp nk komen juga kekekeke
muahah ye la klw org xsuka sape soh masuk kan

Nana said... [Reply to comment]

shida-yeke mayb tenet shida yg problem ke..
alamak..lg sorang ckp dia suka bc blog kita terharu ni heheh insyallah ada masa nanti kita jumpe k

Nana said... [Reply to comment]

suziey-hehehe kembang punkok weh..
ok diretion dah kasi see u yea...tq sudi oder

Nana said... [Reply to comment]

ayu-hehehehe blog ayu pun antara blog yg kita mesti buka ari2 tp klw xde komen tu maknanye tenet mengong la tu xleh komen hehehe
bangga kan?weeeee

Nana said... [Reply to comment]

zt-hehe huda ni bukan kenai dlm blog...tp dia staff branch kt kedah sana nun...heheheh nanti aku suh huda bc blog kau hehehheh

Nana said... [Reply to comment]

lia-hehehe tq...kau pon sama juga...aku rajin buka blog kau sebab laju je buka tros kuar en3 xde tunggu lama2 hehehehe

Nana said... [Reply to comment]

ana-hehehe nanti kita suh huda bc blog ana plak ehhehehe

Nana said... [Reply to comment]

et-wah bagus nye nye encik asben ek..klw amrul dia tgk gambar je malas dia nk baca2 nih hehehhe nak2 klw en3 panajng2 dia tgk gitu je

Nana said... [Reply to comment]

fiza-btol2 kembang semangkuk hehehe
penang tu kampung amrul..mak dia duduk sana

Nana said... [Reply to comment]

lin-hehe tu la mcm bunga2 kembang mekar..cewah ayat...eekkeke

Nana said... [Reply to comment]

ka heze-antaranya kita la kan..kenai dr alam maya...membawa kepada order kuih sarang semut kekekek

Nana said... [Reply to comment]

lily-btol2 kdg2 kita tulis luahan2 hati je tp still je ada org kata suka baca terharu ehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...