MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Sunday, September 12, 2010

corat coret aidilfitri

sebelum aku upload gambar raya..meh la nk tulis skit corat coretr aidilfitri tahun ni...raya kt KL..as usual sangat membosankan.....

1. setelah 11 tahun kehilangan arwah atuk (belah mak) akhirnya masa 1 syawal lepas buat pertama kali aku ziarah kubur arwah kat shah alam...bukan aku saje semuanya termasuk mak aku sekali...mmg xpernah ziarah kubur arwah atuk sejak arwah meninggal..sila jangan tanya aku kenapa ktorg xpenah g kubur arwah hehe aku pun xtau sebab apa...tahun ni pun aku yg ajak mak pegi kubur sebab xpernah ziarah kubur arwah atuk walau sekali pon...

2. tahun ni gambar xde gambar keluarga masa pagi raya...ada pon gambar aku ngan adik beradik je xde amek gambar semua sekali..lupa plak nk kumpul seme2 amek gambo...lgpun xckp ahli juga..tu pasal la malas amek gambar ramai2

3. gara2 terlalu banyak makan aku ngan damia di serang cirit birit tapi kan..aku pasan..tiap2 taun raya sure akan kena cirit birit...tu pasal aku dah standby umah cirit kt umah hahaha...bukan aku sorang je kena kakak & kakak ipar pon sama cirit birit juga...

4. 1 syawal tu aku hanya beraya 2 buah rumah je...1 umah makcik kat shah alam & satu lagi umah x-sil kat satu lorong umah ni..tu je..kul 5 tukar baju tshirt ngan jeans dah..hehehe

5. sempat beraya ngan amrul masa 1 syawal...alkisah...amrul kena outstation ke perak..so dari kluang dia singgah KL jap...beraya kt umah pukul 11 malam...sempat la salam2 raya..tu pun 1/2 jam je dpt beraya sama..pastu amrul tros gerak ipoh

6. oleh kerana amrul singgah KL dah malam..so lodeh dah basi...terpaksa la aku masak yang lain...& buat pertama kalinye...dalam seumur hidup aku masak lodeh hehehe...lulus...mak aku kata sedap

7.1 syawal tu tak de sape pun yang datang beraya kt umah...yela..mcm tahun2 sudah la...mmg gitu...mmg umah aku xde sape2 nk datang raya masa 1 syawal...semalam baru ada orang datang raya tu pon sorang je hehehe...(jiran2 sini jenis xde nk dtg2 raya umah kita)

p/s: arini amrul balik KL..dah start cuti sampai nxt week...esok plak aku dah start keje...ingat plan nk g holiday je minggu depan...


6 ribu orang memberikan idea bernas:

firahadifa said... [Reply to comment]

nana.. selamat hari raya.. maaf zahir batin..

mama tisya said... [Reply to comment]

dh start kj ye..br ingt nk dtg raya..hehehe

lia said... [Reply to comment]

Slmt hari raya..

Nana said... [Reply to comment]

fida-sama la kita..selamat hari raya juga

Nana said... [Reply to comment]

eryn-ehehe ahh senin dah keje dah....

Nana said... [Reply to comment]

lia-tq...selamat ari raya juga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...