MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, September 3, 2010

menang mamatisya duit raya 2010 giveaway

wah sangat terkujat tgk nama aku naik menang duit raya dari mamatisya
rezeki damia la ni..dapat duit raya kan..eryn, agk2 klw kita dtg raya umah dpt damia dpt duit raya lagi x?sebab dah dpt kat sini kan hehehehe...

papepun mekasih kepada mamatisya...semoga dimurahkan rezki anda sekeluarga..thn depan jgn lupe wat GA ni lagi ok..heheh kepada semua pemenang tahniah juga buat anda

nombor bertuah

18 ribu orang memberikan idea bernas:

mama tisya said... [Reply to comment]
This comment has been removed by the author.
mama tisya said... [Reply to comment]

tahniah2...rezeki duit raya utk damia la tu..thn ni tk wt open hse , tgu tisya dtg umh ye, nk slm2 ngan damia :)

**dh bank in

Farra Dhelina said... [Reply to comment]

weee taniah kak!! tu ler sbb cium baju abg kot hehe

Ena said... [Reply to comment]

Tahniah..

rezeki sungguh la nana nie..

atty's said... [Reply to comment]

tahniah nana..murah rezeki damia nie

zue @ annaleeya said... [Reply to comment]

vavavava.... duit rya tuh... bertuah sgguh nana skang nih... asyik menang GA jer... thniah...

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

tahniah!! rejeki lagi.. bykla duit raya damia thun ni.. hehe

mama_umar_maryam said... [Reply to comment]

waahh rejeki2..aku xdan join,baru mlm ni free sket nk BW

Damia Aleesya & Damia Ayunie said... [Reply to comment]

tahniah.....rezeki..

Damia Aleesya & Damia Ayunie said... [Reply to comment]

tahniah.....rezeki..

Nana said... [Reply to comment]

eryn-hehe damia dpt duit raya in advance la ni heheh

Nana said... [Reply to comment]

fara-hahah ada kena mengena ke?muahahah tq

Nana said... [Reply to comment]

ena-eheh tq kak..rezki bulan pose kot

Nana said... [Reply to comment]

kak aty-hehe tq kak..

Nana said... [Reply to comment]

zue-hehe mana ada asik menang hehe dah lama gak xmenang ni hehe

Nana said... [Reply to comment]

fiza-hehe amin2...hehe blom raya dah ada org bg duit raya ek eehe nk kolek banyak2

Nana said... [Reply to comment]

zt-heeh amin2 rejeki

Nana said... [Reply to comment]

ayu-mekasih...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...