MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, September 1, 2010

REUNION SKDK2 UPSR 1995 @ INTAI-INTAI

ari ahad lepas ada reunion kawan2 sekolah, kebanyakannye satu kelas masa darjah 6, di ulang suara..darjah 6 tau bukan tingkatan 6 kekeke...amrul pun xcaya dia kata eh ada lagi ek kawan2 awak darjah 6 dulu?saya ntah kemana2 ntah..ehehe..yela dah masing2 skolah kt KL umah pon kt KL xde pindah mana2 kan..so senang la nk jumpe balik..tu pun sebab ada pesbuk lah yg berjaya menjejak balik kawan2 lama ni..aku g berdua je ngan cik damia..abah dia xbalik minggu ni koje

buffet kat intai-intai Rm48 nett pergh..mcm aku penah katakan dulu la..masakan kt intai-intai ni mmg sedapp dun worry..klw sape2 rasa nk buka pose sini aku sgt2 rekemen.mahai pon xpe berbaloi mcm2 ada paling pentingg sedapp.aku klw nk g sekali, dua buka pose mahai2 ni bole la...hehe selalu2 xde la..ni pun sebab nk jumpe kawan2 lama tu yg xde hal la...setahun sekali je kan..buka pose mahai2 hehehe....

sonok sgt kan..bila jumpe kawan lama..mcm2 menda nk cite..ada antara ktorg yang 15 tahun xjumpe tau! bayangkan lah...meja orang lain seme senyap je..meja ktorg yang paling bising & happening...nak2 time tukau2 adiah..orang2 dok tgk je ktorg mcm buat show plak kekekeke....

view intai-intai (2nd time makan sini)
siap ada khemah mcm orang kawen...ramai juga orang berbuka kt sini
ibu & anak
kami lagi...
comot makan coklat
mcm2 ada...
ns amek skit je lauk yg mnimbun lala dia sgt maveless!!
sesi tukar2 adiah
seme dok tayang adiah masing2
dah kenyang posing time la..
3 table je ktorg seme
riang ria berbuka puasa
gamba reramai


ni adiah aku dpt dari hafiz
sonok sgt jumpe korang seme!!

14 ribu orang memberikan idea bernas:

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

mak ai kwn darjah 6! tabik spring ah kt korang! toing!toing!

susah nk jmpa blk kwn2 skloah rndah..kwn msa skolah mngh pon tk tjmpa lg.. ni kn skolah rndah.. kekeke sgguh kuat ikatan persahabtan korang ek..

Adlin a.k.a Kyra MomS said... [Reply to comment]

cayalah kawan darjah nam sampai ke tua hehehe..best cam ni..
mmm menu kat intai2 meleleh air liur ni hahaha

mama tisya said... [Reply to comment]

best kn bila dpt jmpe kwn lama nk2 darjah 6 lg tu...nasibaik ada fb...wah meriah tul nmpk buffet kt intai2...

mummy_ayu said... [Reply to comment]

seronok tu jumpa kenkawan lama..ayu pun nak buat, tapi tak jadi jadi lagi...

Diarihatiku1976 said... [Reply to comment]

wah.. meriah kan.. semenjak ada Facebook ni ramai yg jumpa kawan-kawan lama semula kan.. ada baiknya gak FB ni.. ahahkss

zura@iwan said... [Reply to comment]

usihh best tu dpt jumpa kwn2 masa darjah 6...lama tu wei.....mmg byk cite kan nk smbng...hehe

Nana said... [Reply to comment]

fiza-klw xde fb ni xtau la..mmg xjumpe rasanya...
lgpun masing2 duduk area KL je..& ada yg duduk dekat2 ngan umah..tu pasla senang nk jejak balik

Nana said... [Reply to comment]

lin-hehe tu la kawan dari zaman kanak2 smpai seme dah tua2 bangka, dah jadi mak & pak orang dah hehehehe

Nana said... [Reply to comment]

eryn-tu la..sonok jumpe kwn2 lama mcm2 menda nk cite
buffet dia mmg meriah..mcm2 ada berbaloi rasa dengan harga dia tu
makanan pon seme sedap2

Nana said... [Reply to comment]

ayu-hehe klw menda2 ni kena sorang yg handle kena betul2 serius klw x mmg xjadi

Nana said... [Reply to comment]

diaharituku-ahh btol tu kak..fb mmg berjasa la bole jejak balik kawan2 lama

Nana said... [Reply to comment]

zura-hehe tau xpe...meja ktorg je paling bising & happening hehe smpai org2 kt situ pening la

Farra Dhelina said... [Reply to comment]

best nya kak..mmg best..tabik spring lah,kwn drjh6 leh bertemu blk..mmg best

Nana said... [Reply to comment]

fara-klw xde fb ni mmg xjumpe dah rasanya...heheheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...