MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, September 3, 2010

sedapnye bau..

apa yg sedap di bau?? makanan ke?? perfume ke??

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

tara... ni la yg sedap dibau...baju amrul yg blom basuh lagi muahahahahaha...
gini citenye..last week aku nk basuh baju tiba2 ada tersesat baju amrul dlm bakul tu yg lom basuh lagi...xtau la mcm mana bole terlepas sehelai xbasuh.aku cium baju amrul tu.

sekali...pergh....bau baju terus menusuk kat jantung ni menusuk ke kalbu..xtau la aku nk xplain mcm mana bau dia..yang pasti bukan la bau mcm mamat bangla yg dok tengah panas, bau tengit2 tu kan hahahah...tp ni bau badan amrul yg melekat dlm otak aku.muahahaha..

ntah dah buang tebiat ke aku ni ntah xpenah2 lak aku amek cium2 baju amrul yg blom basuh lagi...bila dah bau tu kan mcm menusuk ke kalbu gitu...tros aku simpan baju amrul bawa tido hahahaha..nk klw amrul tau ni mati aku kena kutuk kekekekeke.....

klw dlu2 mak aku penah cite klw dia rindu kt abah aku yg masuk utan (abah aku askar gak dulu) dia simpan spenda abah aku yg xbasuh tu bawa tido tau! hahahah..idok la aku..baju je cukup la..klw suar kecik tu nk bawa tido kena basuh la dulu kot muahahahha.....

pst...jap lg amrul sampai KL ngeh2x bole la basuh baju ni simpan bj lain plak la kekekeke...

25 ribu orang memberikan idea bernas:

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

hahhahahaa kelakarnya.. smpai spenda bwk tido.. kui3x..kalo dh basuh tkpela kot kan..

kita pnh gak bwk baju naman kt tmpt tido tp dah basuh la.. tk bsuh tak bwk kot.. hahahaha

Damia Aleesya & Damia Ayunie said... [Reply to comment]

kah kah kah..bawak spenda??? ni kes rindu serindunya ni..

nana pun lawak gak...baju tak basuh tu...ayu kalau rindu2 sgt..(cehhh macam lah pernah berjauhan)..pakai minyak rambut bylcream kat rambut ayu...ekekeke..bau selalu teringat kat dia..

Afne said... [Reply to comment]

nmpk bebeno ko dh rindu ngan amrul. mlm jemahat kahkahkah

zura@iwan said... [Reply to comment]

mmg pon kalu rindu kt laki...amik je bj or kain pelekat dia bw tido...hehe

~ana~ said... [Reply to comment]

wahhh..ni rindu sgt2 dah ni...xpe2x..nnti amrul balik boleh la berkepit je..:)

Ena said... [Reply to comment]

ni betul2 rindu ni nana.. tak pe rindu suami dapat pahala juga kan!.. ;D

lia said... [Reply to comment]

ko peknen apa? sbb aku masa peknen lu, tiap kali Mr Fallah outstation, aku mmg simpan baju dia yg belum basuh wat peluk2...

zAnNa@mAMaBaTriCE said... [Reply to comment]

alahai....sian nana
ini ler nasib bila dok jauh2 ngan hubby kan...rindu memanjang...tp yg syok tu...bila time jumpa...cam masa2 bercinta giteww

pengubat rindu tu nana...
tp kadang2 kita nie mmg suka ngan bau hubby kita kan..bukan ler bau busuk menyegat tu...tp bau lain yg mmg susah nak di gambarkan ler...kita jer tahu

Farra Dhelina said... [Reply to comment]

hahahaha caya lah makcik simpan suar kecik pakcik!! ngeh ngeh ngeh..hya org yg bersuami kan askar je yg tau cmna rasanya rindu kan..hermmm spentot pon spentot lah...hehehe

Farra Dhelina said... [Reply to comment]

ohh ye tak ye..mlm tadi mlm jumaattttt..ermmmm patut lahhhh ekekekeke

lily azliyana @ mama zara said... [Reply to comment]

wahh..ni kes dah rindu sangat ngan en amrulla nih smpai bwk baju tak basuh masuk tido ek..hehehe..kite klu hubby lame tk balik, paling kurang pon tinggalkan kain pelekat die jek tk berbasuh..wat gentel2 ngan Zara time tdo...kekeke

Nana said... [Reply to comment]

fiza-haha tau xpe..klw kita xsanggup kot...wlpon dia somi kita hahah kena basuh dlu baru sanggup kekekek
fiza cuba try bawa tido bj yg xbasuh lg tu feel dia len mcm skit tau hahaha

Nana said... [Reply to comment]

ayu-hahah bole ek gitu pkai minyak rambut en.khai hehehe len mcm plak cara dia ilangkn rindu kekekek

Nana said... [Reply to comment]

afne-hehehe tu la pasal..mlm jumahat plak tu xpe2 malam ni ada partner kekekeke

Nana said... [Reply to comment]

zura-hehe ko pon gitu ek...

Nana said... [Reply to comment]

ana-hehhe tu la nye xpe la mlm ni bole bkepit smpai ahad ngeh2x

Nana said... [Reply to comment]

ena-hehe tu la nye kan...rindu asben pon dpt pahala tau jgn main2

Nana said... [Reply to comment]

lia-hahah xde la..stakat ni xde lg tanda2 cuma da mimpi peknen je ari selasa lepas hehehe

Nana said... [Reply to comment]

zana-btol2...klw lama xjumpe mcm org bercinta je rindu2an
samala..xleh nk xplain kan mcm mana bau tu kita je yyg tau hahha

Nana said... [Reply to comment]

fara-heheheh tu la nye...agk extreme la mak kita tu nye cara kita takat baju ok la suar kecik lom lg kekekekke

Nana said... [Reply to comment]

lily-hehehe....tu la nye...kita xpenah lg la wat pangai gini, ni tiba2 lak tjumpe baju xbasuh bez plak bau dia heheheh

zue @ annaleeya said... [Reply to comment]

hahaha... lawokla nana nih... nih kira rindu tahap kritikal dah... cepat2 tepon amrul... heheh!!

~June a.k.a UmmyImran~ said... [Reply to comment]

Cam citer org dulu2 lak nana...hihi...org dulu2 camtu la, bagi baju yg belum dibasuh kat pakwe/makwe buat pelepas rindu...tp kalo pompuan bagi kat pakwe, bahaya tuh...nti kena mandrem...ahahaha :P

Nana said... [Reply to comment]

kak zue-heheh xpe2 amrul dah balik pon ni hahah bole basuh la baju ni

Nana said... [Reply to comment]

jun-heheh tu la bahya2 klw pakwe makwe bg spende mampuih kena mandrem cepat je mujarab kang hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...