MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, October 20, 2010

AIR CINA

alkisah sabtu lepas..balik je dari pusat sains ktorg g plak tesco kepong tengok wayang..pestime tgk wayang siang2 bawa damia..pergh..tobat...xnak bawa dia tgk siang2 heheh punya la bising mulut dia membebel je...dekat sejam kekekeke....

sementara tunggu wayang start dulu g la makan kt A&W pastu kuar2 je A&W tu ada la kedai ubat cina..sekali damia nampak kat kedai tu ada jual air herba..ala kan kalau kita g kedai2 cina ada tong besar kale emas tu kan..agaknye damia berkenan tgk tong tu kot...dia minta la air..
dia cakap:
"mama nak air"
aku cakap la..
'"xbole la..tu air cina.."mana bole minum
damia:
nak air cina...pastu dok melalak2 sambil sebut2 nak air cina..nak air cina..

hahaha..malu btol aku dah ler ramai cina2 dok lepak minum kat kedai tu..cepat2 aku dokong damia bawa masuk dalam kfc beli air milo...haih...kuat betol la minum damia ni..padahal sebelum tu dah mnm air milo kat A&W pastu minta air cina plak...

tu la nye air dalam tong emas tu yg damia nak sgt adei..bukan la bole mnm sayang oit
nampak tak cina botak tu dah usha2 hahaha..damia dok cakap nak air cina kuat2
ni la dia budak peel molek (klw org kelantan kate heheh) ngamuk2 sampai tercabut reben baju aku...minta air cina..

23 ribu orang memberikan idea bernas:

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

alolo nk air cina plk damia ni.. lawak seh.. blh plk dia sebut air cina pas ibu dia ckp camtu.. hahaha

tkpe budak kuat minum air bgus..hehe

☆ciK mOt☆ said... [Reply to comment]

adeh...neks time ko kena standby botol air la weii...
sian dia...

.::Lynn::. said... [Reply to comment]

betul2 cina botak itu tgok..hahhahaha

FIESYAH said... [Reply to comment]

bekenan kat tong...huuhuuuu

~ana~ said... [Reply to comment]

adoi..lawak ar damia nih..nak air cina plak....camna la bleh dia tetiba nak air tu kan...heh3x..

mama tisya said... [Reply to comment]

nasibaik damia tk guling2 kt lantai ye nk air cina..tp kalo lalu kt kedai air cina tu tkleh tahan ler baunye..bole rs nk muntah

PUANSTOBERI said... [Reply to comment]

Buleh byg kan la..hihihi..

Tp air tu air apa eh sebenarnya? herba tu kita leh minum ke ekceli?

Haha..selama ni kak reen tak terpikir pun..dah bc entry Nana baru mcm nak pikir. Hihi

SyaNa said... [Reply to comment]

hahaha..damia damiaaaa
comel la sgt nak air cina

zura@iwan said... [Reply to comment]

hahaha...sbr je la damia..nk air cina lak...

~ PIJA ~ said... [Reply to comment]

cute je die membebel mcm tu..hehee

firahadifa said... [Reply to comment]

aku tak tau pon nama air dalam tanki emas tu nama dia air cina... ahaha

mungkin sebab menarik kot tangki air tu.. gold2 lagi .. tu yg dia nak.. kekeke

Hezesuze said... [Reply to comment]

aduaaii uols...lenkali jgn cakap air cina..bagi penerrangan ler air tu tak bleh minum...huhu

[-suziey-] said... [Reply to comment]

hahahahahaha lawak la wei ank ko ni..adeiiiiii

Nana said... [Reply to comment]

fiza-haha tu la..kemain kuat kita gelak bila dengar dia ckp air cina hahahah

Nana said... [Reply to comment]

cik mot- selalu saya bawa air dia dlm beg tp ritu tertingal dalam kete.hehehehe

Nana said... [Reply to comment]

lyn-hahah pastu tgk bini dia tu usha sekali hehehehe

Nana said... [Reply to comment]

syah-haha tu la agknye kale emas bersinar2 kan

Nana said... [Reply to comment]

ana-heheh kat tepi tong tu dia ada susun air dlm bekas pastik air dia kale mcm air teh tu damai ternampak plak heheheh dan2 tu tros minta

Nana said... [Reply to comment]

eryn-ahh tau xpe..mmg pening bau air tu kan...nak2 klw dia rebus telur herba tu aiyok...nk pengsann bau

Nana said... [Reply to comment]

kak reen-hahahaha sabo je la..air dalam tu air teh herba kak..sebab dia ada tulis kt luar tu...ter herba xberani la plak nk try kan sebab dah sah2 cino punye xde tulis halal...wlpon dia sekadar air kan...ehhehe

Nana said... [Reply to comment]

syana-aku dah cuak wei dia dok cakap kuat2 air cina air cina dah seme cina2 dlm kedai tu usha aku heheheh

Nana said... [Reply to comment]

zura-heheheh tu la pasal apa ntah yg menarik kat mata dia air tu ntah

Nana said... [Reply to comment]

pija-hehehe mmg..membebel ntah apa2 klw ckp slow2 xpe..ni ckp satu soping complex dgr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...