MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, November 2, 2010

cuti seminggu..

minggu depan aku akan bercuti selama seminggu....(start dari 1-4 nov 2010) bukan sebab nk celebrate deepavali...tapi sebab....ada 2 sebab (hey!! berapa banyak sebab da...)kekeke...

1. sebab mak aku nak wat operation mata buang selaput dalam mata hari isnin - doakan mak aku selamat operate yea..

2. sebab tet...rahsia..hahahaha..insyallah aku akan kongsi cerita tu dengan korang semua...aku teruja sangat ni nak buat benda ni...tapi xboleh cerita lagi..takut xjadi ke apa kan...tunggu minggu depan yea..aku cite apakah menda nye ni

walaupun aku bercuti selama seminggu blog aku xkan cuti hahaha..aku dah wat auto publish entry baru2 sampai la 5hb nanti..yela xmau blog aku sunyi je kan...atleast trafic aku mcm bese juga wlapon aku cuti..hehehe...

Bye2 seme kita jumpe lagi minggu depan dengan cite2 yg bakal menarik hehehe...


16 ribu orang memberikan idea bernas:

Nad @ MamaZakwan said... [Reply to comment]

selamat bercuti, nana! :)

Nana said... [Reply to comment]

tq nad..

Sidratul Muntaha said... [Reply to comment]

ahha
selamat bercuti
semoga mak ko pun sihat sejahtera nnti pas operation
seminggu cuit yer?!
bakal ade yg ade 23cm ari2!!
err..boleh ker>?

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

have fun yer
me doakan agar ur mom sihat mcm biasa lps operate :)

zura@iwan said... [Reply to comment]

wokeh slmt bcuti...dasat ko buat n3 siap2 tu...kalu aku...adeiii aku cuti blog pon cuti la kut..kahhhh..

apa2 pon..semoga mak ko mjadi op mata dgn slmt la ye.....

hepy holiday...hehe

Hezesuze said... [Reply to comment]

wah siap dah buat autopublish ek..nak buat PROJEK MEGA ke uols?? **tetiba tang projek tu huruf beso kan motippp?? hahaha

semoga mak uols slamat menjalani operation mata tu ek

mama tisya said... [Reply to comment]

wah cuti seminggu..apa projek plak kalini..smoga mak nana slamat menjalani operation selaput mata

SyaNa said... [Reply to comment]

aku doakan mak ko cepat sembuh ye
ape la plak pojek ko tu
suspen jek

lily azliyana @ mama zara said... [Reply to comment]

amboi2..apelah rasia yg "teeettttt" tu yek..mcm projek besar dgrnye..heheheh

nway, hope mak nana selamat menjalani operation tu yek..n slamat bercuti utk nana jugak..=)

Ena said... [Reply to comment]

Bestnyer p bercuti..
Moga mak nana d permudahkan urisan dan selamat semuanya..

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said... [Reply to comment]

selamat bercuti nana n co..
ye, semoga operation tu berjalan lancar okeh..

[-suziey-] said... [Reply to comment]

happy holiday..waaa dh siap n3 autopublish yek..ehhee

momguess said... [Reply to comment]

jeles tau ko cuti seminggu
huhuhuhu


happy cuti2

zue @ annaleeya said... [Reply to comment]

wahh... lama tu cuti.... selamat bercuti...

firahadifa said... [Reply to comment]

babe , nk gi holiday ek ??

rindu nk makan kek u la ..

mama_umar_maryam said... [Reply to comment]

slmt cuti2,dan semoga urusan dimudahkannn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...