MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, October 27, 2010

date cantik

aritu ada baca dlm paper pasal tarikh yg boleh dikata mcm ajaib..nk tgk kasi jelas lg klik gambor kat bawah tu

mcm aku kan..ada gak tarikh cantik..nak kata cantik sangat tu xde la kan...meh aku nak share..

tarikh lahir damia : 13 April 2008
tarikh lahir aku : 14 June 1983
tarikh lahir amrul : 15 October 1983

hehe...cantik tak gitu?13,14 & 15...

pastu date kawen kitaorang : 08.07.06
hantaran kawen plak : terbalik kan date kawen RM6,789.10 (heheh.. ni aku la saje2 gatai sebab tgk date kawen tu lawa kan so aku decide nk hantaran terbalik kan date kawen)

tu je la kot..date2 yg dikira cantik pon..korang ada tak date2 cantik?jom la share

28 ribu orang memberikan idea bernas:

ciK mOt (",) said... [Reply to comment]

hehehe....
samalah antaran aku pun RM6789.10

mama tisya said... [Reply to comment]

date cantik busday tisya kot 20.06.2007 kalo sambung jd 20062007 :)

[-suziey-] said... [Reply to comment]

hmm ntah ek..cantik ke date aku.xde yg kena kot..ekeke:p

~ana~ said... [Reply to comment]

ada...date kawin kita 07.07.07....pastu booking no plat keta ambik date tu...:)

ainzuryn said... [Reply to comment]

hantaran akak pun 6,789.10 gak tapi kena hantar 3 kali....cuba kira brapa tuh...heeee

~~@lyci@~~ said... [Reply to comment]

tarikh nikah alycia 080208...

kami pun share tarikh lahir yang sama.. alycia 18/4, hubby 18/12, adam 18/2..

cantik tak hehe..

momguess said... [Reply to comment]

hantaran aku sama ngn dob aku
tapi xjadi kan
so malas aku nk ingat
menyakit kan ati jer

SyaNa said... [Reply to comment]

date nikah aku 1005
dob iman 1007
hehee cantek ke??

zura@iwan said... [Reply to comment]

cantek2 gk tu...kbtlan kan..hehe

mummy_ayu said... [Reply to comment]

cantik tarikh tu..
mcm diatur atur plak..

sWeEtdARLiNG said... [Reply to comment]

hantaran tu kalau jadikan 8,765 laaaagi 'cantik'... hehehehe


www.sw33tdarling.com

wantie said... [Reply to comment]

tak sabar nak tunggu b'day hubby next year. 11/11/11.

ieda said... [Reply to comment]

memang ajaib dan cantik no2 tuu ..
adik beradik akak lak

yg sulung 01/04
akak 01/06
yg tengah 1/11
dan yg bongsu 02/05

haaa semua 1hb kannn heheheh

Shamz + Fieza = Muiz said... [Reply to comment]

Nana..
kebetulan lak..
sama hantaran kawin kita..
RM6789.10 gak..
hehehe..

Nana said... [Reply to comment]

cik mot-hehe sama la plak yea

Nana said... [Reply to comment]

eryn-ahh mmg lawa bday tisya tu

Nana said... [Reply to comment]

suziey-cuba ko kelebek2 kot ada kot tp xpasan heehee

Nana said... [Reply to comment]

ana-wow...siap book no kete tu...ehehehe mmg lawa date tu

Nana said... [Reply to comment]

ain-mak ai..banyak nye hantaran mcm artis dah hehehe

Nana said... [Reply to comment]

alycia-wah lagi bez hubby kongsi bday ngan adam ek save celebrate skali je hehehee

Nana said... [Reply to comment]

kak guess-heheh xpe kak jgn dingat
bole simpan utk akn dtg plak kan

Nana said... [Reply to comment]

syana-hehe kira cantik gak la tu

Nana said... [Reply to comment]

zura- tula kebetulan sgt

Nana said... [Reply to comment]

mummy ayu-hehe kebetulan tu

Nana said... [Reply to comment]

sweet darling -hha mmg cantik tp tak terbayor plak asben aku kan hahaha

Nana said... [Reply to comment]

wantie-wah...lawa tarikh tu

Nana said... [Reply to comment]

ieda-hehe sme awal bulan ek xpe mesti dpt adiah bez2 klw ujung bulan time org tgh kering hahahaha

Nana said... [Reply to comment]

fiza-eh sama plak ek

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...