MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, October 1, 2010

from tiya with love 1st giveaway

nak join klik sini

kenapa aku suka makan??

Eleh..tipu la seme orang tak suka makan kan?makan tu kan utk hidup…tp bukan hidup utk makan tau…aku suka makan sebab aku suka makan la…eheheh..xdela…aku kan dapat partner yang suka makan….pastu aktiviti makan ni kira aktiviti wajib la setiap kali amrul balik cuti kt KL, so dengan adanya aktiviti makan ni dapat mengeratkan lagi kasih sayang antara kitaorang..cewah..(ye ler..kata jarang2 jumpe kan..)

Pastu plak semenjak jadi blogger ni kan, aku banyak tau tempat2 makan yg bez2, tgk kawan2 blogger kasi info pasal tempat2 yang menarik, so dari situ la wat aku berani nk try makan kt tempat2 yang belom penah try…klw dulu kan..aku ni jenis suka makan tmpt yang sama je..skang ni bila ronda blog kawan2 baru tau info pasal tmpt2 makan yg menarik & harus di cuba..pastu aku pun bila ada try makan tmpt bez2 aku up juga kt blog nk share ngan kawan2 juga tmpt2 makan menarik

nak tag :

1. mamatisya

2. ibu damia

2 ribu orang memberikan idea bernas:

Damia Aleesya & Damia Ayunie said... [Reply to comment]

suka makan gak..tu yg lemak menonjol tu..hehe

Nana said... [Reply to comment]

hahahah tu la sama je kita ni ayu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...