MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, October 28, 2010

kaki damia kena gigit buaya!

cian damia..kaki luka kena geget ngan buaya....
ni dah kering skit dah..masa mula2 terkopek kulit dia..pedih...pedih...dia cakap

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
ni la dia buaya yang geget kaki damia....kasut croc tiruan bli kt tesco..kekekeke...
sorry la yek damia..ibu xmampu la nk bli croc yg original...seploh hengget ni ok la ibu bole bli seploh...satu ari satu pasang bole pakai..kekekek....2mgu lepas time amrul balik la bli kasut ni sebab sandal damia tiba2 tercabut..so rambat je la kasut yg ada kt tesco tu kan..tgk mcm comei je...pakai sehari je dah melecet..agaknye kalau croc ori xde la melecet2 ni kan..heehe

ingt lagi time kecik2 dulu besenye bli kasut2 baru esp time nk raya kan..mak suh gigit dulu belakang kasut tu...takut nanti kalau tak gigit kita pakai melecet kaki..heheh..memang dulu2 time kecik2 kan asal ada kasut baru dah terbiasa...sebelum pakai kasi geget dulu hahaha...klw ingat2 balik kan..ntah hapa2..apa kena mengena ngan geget kasut kaki xmelecet?ehehhhe...dah tu mak suh buat kan kita ikut je la..

27 ribu orang memberikan idea bernas:

lia said... [Reply to comment]

ces... penat tau aku pk, buaya mana lak geget c comey ni wakakkaaa.....

ciK mOt (",) said... [Reply to comment]

arghh...tertipu tul aku ni...ingatkan buaya sesat mana tadi...pandai ko ek...

Ena said... [Reply to comment]

memg suspen itu tajuk!.. hehehe..
sian damia..

mummy_ayu said... [Reply to comment]

suspen je tajuk..ala sian damia..sama la nana..ayu pun beli kasut croc tiruan je..sbb kalu beli maha mahal pun, pakai kejab jer..takpe..nanti kejab je baik tu..
tapi bab gigit kasut tu..ayu pun sama..he he he

zAnNa@mAMaBaTriCE said... [Reply to comment]

alahai
sian damia
cantik dah kasut tu
tp kalau buat sakit jer damia pakai..jwbnyer...mmg sekali jer lah kan....

Love is Life said... [Reply to comment]

lol...hahhahhaha...ingatkan buaya betol2...hahhaha

miZz_nizZ said... [Reply to comment]

elok dah kaki damia akak..?hope cpt ok..ingtkn cm tol buaye td.ahaha.tp plik ksan kcik je.haha

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

haishh ibu damia ni bikin tjuk gempak.. sian kaki damia..

kalo nk crocs murah ada di butik crocs the mines.. hrga mmg krg stgh..kalo yg 160 tu dptla 60hinggit je.. butik tu jual yg patern lama punya tp tetap crocs jgk..cantik..hehe

Hezesuze said... [Reply to comment]

laaaaa ko tak geget ke kasut tu nana?? ni petua org dulu2 ler kalo beli kasut baru geget kasut tu supaya tak melecet hehe

'NuReeN' said... [Reply to comment]

alorrr ciannyerr.. cikit jerr kan damia.. letak gamat k pastu sapu vit E utk hilangkan parut k.. good girl..

'NuReeN' said... [Reply to comment]

jemput ambil tag k
http://nureenasir.blogspot.com/2010/10/baby-and-toys-contest.html

zura@iwan said... [Reply to comment]

hahaha...ini buaya damia la ye..kekeke..

wantie said... [Reply to comment]

Tajuk wat aku berpeluh peluh. cam na la ko boleh biarkan damia kena gigit ngan buaya.

wat suspen jer la. hiksss

Nana said... [Reply to comment]

lia-wakakakak croc tu sejenis boya gak kan hehehhe

Nana said... [Reply to comment]

ezan-hehe pesal ko nye nama dah tukar cik mot hahah baru aku pasan cik mot ni kau rupanye kekekek

Nana said... [Reply to comment]

ena-hahah saje bikin gempakkk

Nana said... [Reply to comment]

mumy ayu-tu la nye nak2 kasut budak pakai kejap je dah xmuat kan membazir je bli mahai2 klw banyak duit lain la kan hahahaha

Nana said... [Reply to comment]

zana-bole nk pakai lagi tp kena pakai stokin ehe syang plak klw xmau pakai comei je kasut tu

Nana said... [Reply to comment]

love-hahah tipah tertipu

Nana said... [Reply to comment]

nizz-dah ok dah,..2,3 ari la dia dok merungut pedih..pedih cian damia

Nana said... [Reply to comment]

fiza-hehehe kita bese g bli kt uptown je satu seploh
lagipun kaki budak cpt besar kan
bli mahai2 pakainye kejap je sayang

Nana said... [Reply to comment]

kak heze-hahah ingt kan kasut getah mcm tu xmelecet tu pasal tak geget dlu heheheh

Nana said... [Reply to comment]

nureen-tu la dah ltk minyak ok skit
ok tq tag ek dah wat auto publish

Nana said... [Reply to comment]

zura-hahaha buasa pastik

Nana said... [Reply to comment]

wantie-hahaha xkan la aku nk biarkan damia kena geget ngan boya btol hahahah lawak la hang ni

[-suziey-] said... [Reply to comment]

ceh suspeng jekkk

Nana said... [Reply to comment]

hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...