MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, October 12, 2010

~~mandi laut~~

ahad lepas xtau nk g mana..ajak amrul g mandi laut...tp bukan aku yg mandi pon..ehehe aku mmg xsuka sgt mandi laut ni..tgk mood la...kalau tempat cantik mcm tioman tu ye..mmg aku mandi..tp kalau takat pd celup2 kaki je dah la..ehhehe..

kitaorang ni macam balas dendam plak kan..tiap2 minggu berjalan..bukannye apa..start bulan 11 amrul kan kena g kusus sebulan xbalik..so masa2 yg ada ni la..kitaorang spent time sesama...nanti kang komplen sebulan xkuar jalan2 kan...hehe tu pasal la..klw amrul blk je..sure ktorg g jenjalan...

rombongan ke pd ni ktorang 3 beranak+ kawan amrul sekali..pakat2 masak..aku wat sambal ikan bilis, goreng telo, bawa air + nugget (hahaha....seme senang2) kawan amrul plak wife dia bawa nasi lemak, rendang ayam, nasi impit kuah kacang...pergh..mcm ramai je yg pegi makanan mcm2 hehehe...
kaum bapa pasang khemah
menu of the day..
damia & syifa...tgk bawah tu duduk bersimpuh...amboi...sopan santun yea
tudung kelepet2 di tiup angin
amrul je yg layan damia mandi laut..heheh aku malas nk mandi..tgk je depa mandi
damia mmg suka mandi laut nanges2 xnak naik

amboi feeling nampak...
makan time
kami..
mereka kawan baik..

20 ribu orang memberikan idea bernas:

e.l.i.z.@ said... [Reply to comment]

celup kaki je ek? hehhe +- la kita..tgk keadaan laut tu..kalu laut tu lawa, harus eli terjun hehhehe

syiok p ngan kawan skali..mknn pun byk hahhaha

[-suziey-] said... [Reply to comment]

waaa sgt la ayu di damia bersimpuh smbil mkn2..

haih aku dh lama xp pd wei..cantik lg ke air dia ?

.::Lynn::. said... [Reply to comment]

sopannya damia

~ana~ said... [Reply to comment]

aduh...sopan nya damia..duk bersimpuh lg...

Damia Aleesya & Damia Ayunie said... [Reply to comment]

damia nampak berayu-ayuan lah....dah tak der posing angkat kaki ke???ekekeke

best kah kalau picnic ngan kawan...

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

laut bergelora ke tu..hahaha

eh damia tu comei tgk vontot dia cekci..haha

SyaNa said... [Reply to comment]

syiok nye korg
siyes kagum aku ngan abg askar ko tu
mmg spend quality time ngan anak bini

zura@iwan said... [Reply to comment]

lama x bkelah tepi pantai ni...bestnya....

Iela Fazielah said... [Reply to comment]

comey nyer baju mandi damia.... cekci gitu... !!

Nana said... [Reply to comment]

eli-sama la klw air cantik mmg kita mandi xnaik2 dah heheh
mmg banyak makanan padahal 2 family je hehe

Nana said... [Reply to comment]

suziey-hhehe tu la mcm wanita melayu terakhir..
ok la jernih lagi air dia..

Nana said... [Reply to comment]

lyn-haha bole jadi calon menantu x?hahahha

Nana said... [Reply to comment]

ana-haha tu la nye nk gelak pona da tgk dia mkn duduk mcm tu

Nana said... [Reply to comment]

ayu-haha nk makan kena sopan...klw xmakan sure angkatkaki tu hahah xpon lompat

Nana said... [Reply to comment]

fiza-ahh..masa mula2 sampai ombak kuat juga..time air pasang kan bila dah tenhagari ok dah

Nana said... [Reply to comment]

syana-heheh tu la..mmg amrul jenis suka bwa ktorg berjalan..aku ikut je...

Nana said... [Reply to comment]

zura-g ramai2 lg bez..mula2 nk g ber2 tp mcm xhappening je kan tu psl ajak kawan

Nana said... [Reply to comment]

lela-hehe baju mandi longgat siap kena pin2 lagi hehehe

.pelangi. said... [Reply to comment]

waaa.
she's so cute la.
best damia main ngan air ye :))

Nana said... [Reply to comment]

pelangi-hehe maceh...
damia mmg suka main air sampai blk pd dia demam tros dalam kete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...