MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, October 4, 2010

Manilla-Singapore-KL

berbalik kepada en3 pertama utk hari ni...cuti2 kitaorang kat manilla, philippines, ni masa ari sabtu lepas....saje g jalan2...makan hangin...

lepas g philippines amek flight g singapore plak.... & last sekali kami kembali semula ke Malaysia
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
dah sampai pon Malaysia tanah air tercinta...
muahahahha....poyo gile...verangan la konon nk g obesea..hahahah gile menipu dalam satu ari bole pegi 3 negara?hahahaha.....

jangan marah ek korang..sekali sekala nak verangan2 hahaha...nak jejak kaki xtau la bila kan..tunggu la esok2 jadi orang kaya bole la g melencong luar negara...heeee....ekceli gambar2 ni seme kt Genting Highlands je...signboard tu ada empat penjuru, manilla, singapore & genting lg satu penjuru tu xtau tulih apa.hehe so saje2 la aku verangan2 ala2 kt obesea konon...hahhahaha...

ok tu saje utk arini, nanti la tunggu en3 esok lusa cite kat genting plak yea..

20 ribu orang memberikan idea bernas:

n a d e a said... [Reply to comment]

HAHA. aku br nk komen hebatnya bercuti smpai ke 3 negara sekaligus... duhhhh tertipu den.. ;)

juelee said... [Reply to comment]

berangan pun ok.. mana tau jadik kenyataan..

zura@iwan said... [Reply to comment]

hehehe...naseb baik aku x ttipu ngan ko...awal2 dh tau..ahakss....

mama tisya said... [Reply to comment]

tkpe berangan dlu..mn tau nanti dpt pegi kn...tgu AirAsia promo br jimat

.::Lynn::. said... [Reply to comment]

hahahahahaha.. tertipu ghupanya

momguess said... [Reply to comment]

berangan free
xper

mama zharfan said... [Reply to comment]

ingatkan betul2 u pegi manila td..me pun tak pernah sampai lg kat manila tu heheheh

lily azliyana @ mama zara said... [Reply to comment]

ewah..berjalan lagi si damia ek..aritu pi cameron ni pi genting plak..best2x..=D

lagi 2 negara tuh InsyaAllah..next time ade rezeki lehlah smpai manila n singapore bebetul kan..hehehehe..

Damia Aleesya & Damia Ayunie said... [Reply to comment]

tak per...verangan dulu bebeh...lama2 kalau ader rezeki sampai lah tu..hehe

Nana said... [Reply to comment]

nad-hahah tipah tertipu...tunggu la ada rezki esok2 ke ada duit jatuh dari langit ke bole la g melancong luar negara

Nana said... [Reply to comment]

jue-hehe takat masa ni bole berangan je la...xtau bila sampai ajat nk g obesea heheh

Nana said... [Reply to comment]

zura-hahahah bijak ko mmg bijak heheheh

Nana said... [Reply to comment]

eryn-hahah tu la..tgu air asia wat promo baru la bole g obesea kan hehhe

Nana said... [Reply to comment]

lyn-hehehe ampun yea saje gurau2

Nana said... [Reply to comment]

kak guess-heheh berangan je la bole kak...

Nana said... [Reply to comment]

mama zharfan-heheh xde la...saje je wat2 gempak ehehehe

Nana said... [Reply to comment]

lily-heheh ala saje je jalan2 balik ari je...bosan xtau nk g mana dah kt KL ni heheh
insyallah mana tau kan dpt jejak obesea satu ari nanti hehehe

Nana said... [Reply to comment]

ayu-heheh tu la...spore yg dekat tu je yg kita dok aim skang ni...leceh nk g luar negara ni...nak2 amrul tu askar kan

Cute MuM said... [Reply to comment]

setiap kali tgk iklan tue, rase teringin nak pegi... Tempat idaman me adalah KOta Keriangan... Xkesahlah..kat Holywood ker, Hong Kong ker, Singapore ker.. Janji tempat yang Enjoy camtue...

Farra Dhelina said... [Reply to comment]

ala ape slhnya verangan kak..mn tau mimpi jd kenyataan ke kann.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...