MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Sunday, October 24, 2010

pakaian tradisional the contest



nak join klik sini
oleh kerana gambar ni baru je menang contest sedondon aritu kan..aku rasa nk guna gambar ni juga la..utk contest pakaian tradisional ni heheh..sebabnye kriterianye mesti posing baek punya.. & xkisah gambar sorang ke ber2 ke ber3 ke..ehehe harap2 gambar ni ada luck lagi la..ehhehe

nak tag :
1. mama zharfan
2. kak zue

10 ribu orang memberikan idea bernas:

BUNGA said... [Reply to comment]

gud luck! :)

ibuayahdamia said... [Reply to comment]

good luck....rasanya banyak baju kurung jer lah tak kalau nak join contest ni..hehe

mama rifQy said... [Reply to comment]

me pon kak ayu..banyak baju kurung jeeee

mummy_ayu said... [Reply to comment]

suka sgt pic yg sedonodon tu..so..ada harapan menang lagi nie..good luck dear!!

Nana said... [Reply to comment]

bunga-tq...

Nana said... [Reply to comment]

ayu-hehe cuba korek2 mana tau ada kot

Nana said... [Reply to comment]

mama rifqy-hehe bole wat ps utk join contest ni hahah mcm xbese kan

Nana said... [Reply to comment]

mummy ayu-hehe amin2 masin mulut mana tau kan hehehe tq...

Farra Dhelina said... [Reply to comment]

gdluck ya!

Nana said... [Reply to comment]

tq fara

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...