MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, October 22, 2010

salam takziah dari kami sekeluarga...

semalam balik keje mak aku bgtau baby kak ella dah meninggal...yallah...tersentap aku...fyi kak ella ni x-sil aku...ye la walaupun kak ella dah bercerai ngan abang aku & dia dah kawen lain & abang aku pun dah kawen lain...hubungan kitaorang tetap baik..sebabnye rumah kitaorang satu lorong je..memang hari2 jumpa...

baru je ari rabu kak ella czer lahirkan anak dia & suami baru dia...tak sempat aku nak pegi tengok baby..hajat dihayati ingat nak pegi tengok baby...tapi xsempat...baby tu hanya sempat hidup selama 24 jam je...pukul 9 pagi semalam meninggal sebab sakit jantung..

kesian kt anak buah aku..dia la orang yang beria2 nak adik..dia memang suka bb..suka datang umah aku nak main ngan damia...bila dah dapat baby..dia sempat rasa selama 24 jam je bersama ngan baby tu....
salam takziah kak...
part yang paling sedih..ni merupakan pregnant yg terakhir sebab dah 4x czer...mmg dah xbole mengandung lagi dah lepas ni....

13 ribu orang memberikan idea bernas:

Ena said... [Reply to comment]

Al-fatihah buat arwah baby..


InsyaAllah.. akan ada rezeki yg lain.. DIA Maha Mengetahui..

mama tisya said... [Reply to comment]

takziah utk ex-sil...

FIESYAH said... [Reply to comment]

takziah...

mummy_ayu said... [Reply to comment]

takziah for ur x-sil...al fatihah untuk arwah baby tu...sedihnye...

Cik Jue said... [Reply to comment]

takziah..sedihnye..

ieda said... [Reply to comment]

takziah dik .. sedihnya dgr pagi2 nie .. semoga bekas kakak ipar adik tabah hadapi dugaan dari allah ini

memang paling sedih sbb dah x leh mengandung lagi ..

SyaNa said... [Reply to comment]

takziah
sedih plak aku pagi2 ni :(

zura@iwan said... [Reply to comment]

takziah pada klrga ex sil ko....sedih la...bb br lahir je kan...

rATu kEBaYA said... [Reply to comment]

Al-fatihah...

[-suziey-] said... [Reply to comment]

ouh complicated gk ye kisah fammili ko..

takziah utk ex SIL ko...

.::Lynn::. said... [Reply to comment]

takziah utk x SIL ko

Nana said... [Reply to comment]

tq korang atas ucapan takziah korang tu...

SYaMiLa said... [Reply to comment]

al-fatihah...

New Entry "Naik Motor Tak Pakai Baju… ^_^"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...