MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, October 27, 2010

sape nak magazine free??

semalam aku dapat lagi magazine I-Sihat utk bulan November punya...masuk ni dah 4 magazine aku dapat pastu satu pon aku xsempat nak baca lagi ...heheheh oleh sebab aku xmau la membazir dari dia dok saje tak dibaca kan aku ingat nk bagi je kat korang kalau ada sape2 yang nak.nak tgk entry magazine2 free yg aku penah wat masuk SINI

syarat??xde syarat bukan follower aku pun bole join..
just komen kat entry ni tulis NAK..
kalau xramai aku bagi je sape2 yg ada, kalau ramai plak..nanti aku akan fikirkan mcm mana cara nk pilih org yg bakal dapat magazine ni, mayb guna RANDOM kot...tarikh last anta komen sampai kul 12 tengah malam ni sahaja...esok pepagi aku announce sape yg bakal dapat magazine ni ok...

kt dalam magazine ni ada iklan ubat yg company ktorg buat


14 ribu orang memberikan idea bernas:

PUANSTOBERI said... [Reply to comment]

Nak..nak..akak sker je baca baca majalah ni. Nati kalo pi skumvit lagi leh campak je ke umah akak. Ngeh ehhehehe.. :P

ira said... [Reply to comment]

NAK !!!!!!!!!!!!

Afne said... [Reply to comment]

NAK

wantie said... [Reply to comment]

Nak...( tulis nak ajer ka) nak komen panjang panjang tak leh ke?)

nak komen gak. aku jeles sebab ko dapat pree. aku kat sini tengok gambor muka depan jer.

Majalah i sihat tu majalah petua utk sihat ek?

saveme_zero said... [Reply to comment]

NAKKKKKKKK

Fain said... [Reply to comment]

Nak jugak!

zura@iwan said... [Reply to comment]

NAK

anin said... [Reply to comment]

NAK

Ibu Ayra said... [Reply to comment]

NAKKKK!

Fepril tu ubat demam kanak-kanak2 kan? hospital selalu bagi kalau gi ambik ubat demam ayra...oo, company nana buat rupanya...

Adyshariz said... [Reply to comment]

nana..nakkkk..slalu pinjam org punya..hehe

cicakgirl said... [Reply to comment]

Nak! Nak! Nak! :D

aZuRa AhMaD said... [Reply to comment]

Nak...Nak...Nakk !!! sesangat....

Gieyana said... [Reply to comment]

Nak..pertanyaan aku cam Wantie gak..:)

ieda said... [Reply to comment]

heheheh nak jugak .. kalau leh dpt lahh :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...