MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, October 25, 2010

yeay!! aku menang dominos pizza

yeay!! tak sia2 la aku karang sikit punya panjang entry syana giveaway aritu siap ngan bukti2 sekali..hahah akhirnya aku dah dipilih sebagai pemenang dominos pizza yippi!!!kalau korang nk tgk entry aku yg panjang berjela tu meh klik SINI

buat syana, syarul & bb iman thank you....pilih aku sebagai pemenang...semoga bertambah2 murah rezeki korang pasni...amin2...kepada yg xmenang tu jangan la putus asa ek..mayb arini rezeki aku esok lusa rezeki korang plak kan..mana tau..hehehhe...ni la hadiah utk diri sendiri yg tak putus asa menjoinkan diri dengan pelbagai contest & GA

patutla malam tadi aku mimpi mandi laut...memang bangun pagi2 tadi aku dah terdetik eh aku mimpi air la malam tadi..apa la agaknye rezeki aku nak dapat ni...hehehe sebabnye..memang aku mcm gitu..kalau nk dapat sesuatu rezeki aku akan mimpi sesuatu yg berkaitan ngan air, xkisah la air kolam ke, sungai ke laut ke..tu tandanye aku nak dapat rezeki.memang dah selalu jadi mcm tu..
bukti aku lah pemenangnye heheh..
thank you korang...
syana..ni bukan upah aku tolong jaga iman sabtu lepas kan...hahahah
masin mulut zt & suziey..hahah mekaseh ..kata2 korang tu doa juga tu...hehehe...

p/s: nanti kan gambar2 aku makan pizza free esok yea...hehehe

22 ribu orang memberikan idea bernas:

mummy_ayu said... [Reply to comment]

tahniah!! and selamat makan pizza...
emm...nak gak makan pizza nie..bial yer...

Hezesuze said... [Reply to comment]

wah! menang contest pija lak ek....tahniah!!

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

congrats nana!

mama tisya said... [Reply to comment]

tahniah2 tk sia2 entry pjg giler

Damia Aleesya & Damia Ayunie said... [Reply to comment]

dah agak dah confirm menang...cuma tak tertulis jer..siap ader bukti bagai lagi tu...hehe..tahniah

SyaNa said... [Reply to comment]

hahaa..bukan upah ni wey
sbb mmg 100% syarul yg pilih
dia ckp bersungguh budak ni
kekekeee
siap korek entry lama bg bukti suke pizza

Nana said... [Reply to comment]

mummy ayu-hehe tq....

Nana said... [Reply to comment]

kak heze-hehe rezeki..amin2 tq

Nana said... [Reply to comment]

mama zharfan-mekaseh...

Nana said... [Reply to comment]

eryn-hahah tu la nye entry GA paling panjang tu...hahah tq kasi tau ek

Nana said... [Reply to comment]

ayu-haha terkejut ke tgk en3 tu panjang gile sampai tak tertulis komen kekekek tq

Nana said... [Reply to comment]

syana-hahaha mesti la bersungguh ramai yg join kritetia pemenang mesti la kau nk lain dari yg lain kan..hehehehe

sall said... [Reply to comment]

Tahniah nana. Mmg patut ko menang. Karangan yang amat2 panjang n bernas. Mmg tepat pilihan syana.

Panglima7 said... [Reply to comment]

CONGRATULATIONS Nana !!!. Well Done. You deserve to win the contest. Wah...Panglima Speaking English laa pulak... Ni belajar dari penjajah Inggeris dulu nie...hehehehe

shiemz said... [Reply to comment]

jelesnyerr...oo..hang sesaja jepegang imansabtu ghitu kan...hang dah budget shana nak bagi hadiah kan....jeless....

Nana said... [Reply to comment]

sall-hahah tau xpe..panjang gile kan karangan aku kekekeke
tq...

Nana said... [Reply to comment]

panglima 7-hehehehe tenkui yea..speking london lagi tu

Nana said... [Reply to comment]

shiemz-hahahah....xde2 syana kata bukan dia yg pilih tp syarul yg pilih kekekek tu la..berkat dokong iman la tu menang kekekkeek

mama_umar_maryam said... [Reply to comment]

masin mulut aku mcm masinnye keju pizza ko nnt,huhu

Farra Dhelina said... [Reply to comment]

bestnya hadiah!!

taniah

Nana said... [Reply to comment]

zt-hahaha tu la nye semasin keju btol2

Nana said... [Reply to comment]

fara-hehe tu la kata adiah ga paling bez ni hehe tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...