MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, November 1, 2010

THE BEST MOMENT OF MAKAN BERSUAP

nak join meh jengok bli ELI
eli, oleh sebab kita xd gmbr hok baru2 yg bersuap2 bagai kan..kita amek je la gambar kawen ni..kaler baju dah sama mcm tokti ngan tok K dah hehehe.....position pon sama cuma tok ti ngaga luas sket la kena suap ngan tangan tok K kan hehehe....

13 ribu orang memberikan idea bernas:

MRS. K said... [Reply to comment]

cam malu-malu gitu.. gudluck

Ena said... [Reply to comment]

luasnya tok ti nganga.. cam tak caya jekk.. ngehehehhe..

nana lak nganga malu2 kan!.. =P

Good luck!

e.l.i.z.@ said... [Reply to comment]

hehehhee compare ngan tokti, nana lagi malu²..siap geget sudu lagi haaa :P

bereh...nnt eli dtg jenguk lg..ni saje je tgk dulu hehe *kt fak ni, buat asgment hehe

Myra Jay said... [Reply to comment]

Gud Luck sis..

zura@iwan said... [Reply to comment]

cewahh22...masa ni kontrol ayu la ek..kakaka...

gud luck beb...

Miza Yusof said... [Reply to comment]

good luck sis :)

Nana said... [Reply to comment]

mrs. k-heheh bese la kena makan kaber2 sana sini orang dok amek gambo kan heheh

Nana said... [Reply to comment]

ena-hahah tu la nye selalu tokti yg kaber2 kan mayb dia dah lapo sgt kot hahaha xde masa nk kaber2 dah

Nana said... [Reply to comment]

eli-hahah tu la nye siap geget sudu lagi...sebab ni eksen2 je letak mulut kat sudu nasi pon bole kira ada bater butir je kt sudu tu ahahaha

Nana said... [Reply to comment]

myra-tq dik..

Nana said... [Reply to comment]

zura-hehe bese la seme orang time kawen kontrol ayu abes kekekek

Nana said... [Reply to comment]

miza-tq..hehhee

e.l.i.z.@ said... [Reply to comment]

hihih brapa butir nasi tu? :P
dtg copy gambar nih hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...