MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, November 18, 2010

dulu anti..skang kamceng

ingat lagi masa trip ke melaka bersama kengkawan yg sama ke fraser hill aritu...damia mmg anti ngan gile cik nana...ada je dia carik pasal...dia baling wallet kat muka nana la...itu la ini la..hehehe...pendek kata ada je la menda dia carik pasal ngan cik nana ni...mmg xngam la...

cik nana yang berbaju putih tu, ni masa kt A-famosa
ni plak gambar terbaru damia bersama cik nana...masa kt fraser hill, ewah2..dah kamceng nampak...tgk gaya tu xbole blah tu..(tak tahan tgk kaki damia tu hahah...)FYI, masa gambar ni di ambik, aku xikut pon diorang..aku tunggu dalam kete...tp damia yang beria2 nk ikut amek gambar..so aku lepas je la kat cik nana & deah

kalau korang tgk gambar ni sure korang ckp alah..ni mest aku yg ajar damia pose mcm ni..kekeke..sumpah..aku xde kt situ time gambar diambik..tau2 je deah masuk dlm kete, dia tunjuk gmbr damia ni.tergelak sakan aku..ewah.. ni dah kalah tokei dah ni...hahahah...
dari dulu smpai skang damia paling rapat ngan deah je...pastu klw orang2 lain dia panggil aunty tp ngan deah dia panggil DEAH je..mcm kwn2 dia plak

16 ribu orang memberikan idea bernas:

mama tisya said... [Reply to comment]

amboi damia panggil anty deah ngan nama je ye..ganazzz....bab posing tu dr saper lg turun kalo bkn dr ibunye

mummy_ayu said... [Reply to comment]

wah..bukan main lagi anak dara tecik tu posing..

atty's said... [Reply to comment]

wah..untung untie deah..muda belia je..

[-suziey-] said... [Reply to comment]

waa dr musuh jadi besfren..hehe..slalu camtu ler..ekekk:D

noor said... [Reply to comment]

salam ziarah n salam kenal

~~@lyci@~~ said... [Reply to comment]

amboi damia.. comey betul posing camtu..

nana. alycia tag nana join contest ;)

PUANSTOBERI said... [Reply to comment]

wahahaha...glam adik ai sorang tu. teheheheh...

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

geramnya me tgk damia pose mcm tu!!s gt cute!! boleh masuk contest tu!!!

Nana said... [Reply to comment]

eryn-haha dia xmau panggil aunty..ttp nk panggil nama deah
hahaha...bab posing tu turun dari mak dia la kot kekekeke

Nana said... [Reply to comment]

ayu-hehe tu la pasal..over!

Nana said... [Reply to comment]

kak aty-hehehe tu la nye...tiba2 jadi kwn ngan damia kekeke

Nana said... [Reply to comment]

suziey-hahah kan?mula2 xsuka lama2 suka

Nana said... [Reply to comment]

noor-hye..salam kenal tq sudi ziarah

Nana said... [Reply to comment]

alycia-heheh tu la dh mcm org besar je gaya silang2 kaki
ok tq tau

Nana said... [Reply to comment]

kak da-hehehe sekali sekala kasi dia glamer skit

Nana said... [Reply to comment]

suziey-hahahah....tu la nye gambar tu bole msk contest tu hehe
tq...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...