MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, November 9, 2010

hadiah contest u & me raya together dah sampai..

akhirnya..sampai pon adiah contest mama iqy, contest u&me raya together tu..dari minggu lepas lg mama iqy dok tanya dah dapat adiah ke blom?hehe..sebabnya pemenang seangkatan kak da pon dah dapat dah adiahnye pastu anje yg menang GA mama iqy pon dah dpat adiah..aku blom dapat2 lagi..

rupa2nya mama iqy pos kt opis..hehe patut la xdapat...kan minggu lepas aku cuti deepavali seminggu hehehe...budak2 opis pon xde kasi tau ada bungkusan utk aku..mayb diorang ingt aku nk sambung study ke apa..tgk envelope PTPL ni hahaha....

kepada mama iqy terima kasih ye adiah tu...beso skit bajunye xpe..bole pakai lama..hehehe

ni la adiahnye baju tido..
cik damia dah gori..oghe klate kata..heheeh
siap ada kad buatan sendiri lagi tu..rajin tul..tgk tu ada gambar iqy yg comei


14 ribu orang memberikan idea bernas:

mama tisya said... [Reply to comment]

tkleh tgk dami doh gori bj tu..nanti blk umh la tgk

Damia Aleesya & Damia Ayunie said... [Reply to comment]

hahaha...gori deh....tahniah damia dapat baju tido tu...

mama rifQy said... [Reply to comment]

gori?nape tu?tak paham la pulak.padahal me org tengganu je!huhuhu

besar ke?me takut tak muat!heheh..sbb nampak dalam gambar damia tinggi!!

eLYies said... [Reply to comment]

cantiknya baju tido tu...lagi2 budak cute yg pakai..lagi la terselah kan..

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

comel hadiah tu! ocngrats!

Hezesuze said... [Reply to comment]

sesuai sgt baju tu ngan damia huhu

Nana said... [Reply to comment]

eryn-hehe kt opis xleh view gambo ek

Nana said... [Reply to comment]

ayu-hahah btol ke ejaan gori tu hahaha

Nana said... [Reply to comment]

mama iqy-gori tu mcm merasmkikan la maksud dia hahaha...xpenah dgr ek?
suar damia tu kena lipat 2x tangan labuh skit xpe..budak2 cpt besar bli bsr2 lama skit dpt pakai

Nana said... [Reply to comment]

elyies-hehe tq..mmg cantik lagi2 free kan hahahha

Nana said... [Reply to comment]

suziey-hheh tq..

Nana said... [Reply to comment]

kak heze-tq..hehe smlm try xmo buka plak dia

[-suziey-] said... [Reply to comment]

tahniah..rezeki tu..

Nana said... [Reply to comment]

tq suziey

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...