MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, November 30, 2010

hadiah GA yang lazat :)

brrp...alhamdulillah...konyang dah...baik lah..(skema gile..baiklah heheheh) seperti yang dijanjikan..masa untuk tayang hadiah GA Mcd dari Syana...

satu set Spicy Mcdeluxe yang total nye berharga..rahsia..hahaah g la cek sendiri kat mekdi...tak sia2 atas kerajinan & kegigihan menjadi pengomen tegar..ini la hadiahnye....kawan2 lain apa cer??dah selamat ke mekdi masuk dlm perut korang?mamatisya dah tayang dah mekdi dia tadi..tinggal sall & zura je aku lom tgk lg.

pape pun nk cakap tq bebanyak la kat syana..ni kali ke-2 aku menang GA syana...ritu aku menang GA pizza..lagi lumayan 2 kotak pizza, ciken wings & onion ring.alhamdulillah..rezeki kan...kalau nak tgk aku menang pizza aritu sila klik SINI

tara...eh nampak tak roti butterscotch kt bakang tu kekeke..pagi tadi mkn tu jek..sebab tau lunch ada orang taja so xde la makan berat2
pedas gile beger ni..pes time makan..berapi2 rasa..dah ler aku tuang sos banyak melampau
sila abaikan meja aku yg begitu bersepah..heheh semalam mc mmg keje menimbun arini
jemput makan seme yea...
semoga murah rezki ko syana..berkat tau kalau suka banje orang makan ni...

24 ribu orang memberikan idea bernas:

mama tisya said... [Reply to comment]

murah rezeki nana kn...smua gmbr snap sendiri kn..ekkekek....

ciK mOt ©™ said... [Reply to comment]

hehehe...

mama rifQy said... [Reply to comment]

murak rzeeki macam kak amy!

lia said... [Reply to comment]

aku lapar.... ko x nak wat GA mkn kenny ker? he3...

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

omak aih...besau nya..ekeke

jimat duit lunch hari ni nana..hehe

mummy_ayu said... [Reply to comment]

tahniah!! alhamdulillah...

[-suziey-] said... [Reply to comment]

alhamdulillah..murah rezeki..

zura@iwan said... [Reply to comment]

dh tayang dh ek....aku je blm lg ni...x sempat daa...lgpon nk trf wayar x de la plak...best2 dpt mkn free...

eLYies said... [Reply to comment]

rezeki pengkomen tegar....alhamdullilah

SyaNa said... [Reply to comment]

alhamdulillah
ade rezeki nnt aku buat GA lagi
aku lg suke bg hadiah makan2
sbb aku pn suke makan
kkekekee

ieda said... [Reply to comment]

huwaaaaaaaaaa dah dekat sebulan duk sebut2 kat opis nak makan McD .. x leh jadi nie huhuhuhu

.::Lynn::. said... [Reply to comment]

rezeki mcD pulak

Nana said... [Reply to comment]

eryn-tq..tahniah jg dpt mkn mekdi ahh gambo amek sendiri ...kekeke kt opis kan..seme kuar lunch sendiri la yg snap

Nana said... [Reply to comment]

izan-hahah asal ko gelak lain mcm ada makna je hahaha

Nana said... [Reply to comment]

na-hehe alhamdulillah...rezeki

Nana said... [Reply to comment]

lia-hehe akan difikirkan...

Nana said... [Reply to comment]

fiza-heh besau dan pedas
ahh tu ler
jimat dah banje arini

Nana said... [Reply to comment]

ayu-tq...

Nana said... [Reply to comment]

suziey-amin2 rezki

zura-hehe xpe2 esok2 hang update la k

yies-heeeee..alhamdulillah...

Nana said... [Reply to comment]

syana-hehe tq tau
ko wat lg sure aku join haahha
jgn aku menang lg dah ler.
ni kali ke2 dh kekeke

mama_umar_maryam said... [Reply to comment]

manyak syiok woo..xterlawan komen ko yg dah beribu2 tuh,hahahaha

ibuayahdamia said... [Reply to comment]

perghhhh..memang lazat habis...tahniah erkk nana..selalu betul menang GA sekarang ni..

Ya ALya said... [Reply to comment]

sedapnyer MCd..lama dah tak makan....

tahniah dr ya....

Nana said... [Reply to comment]

zt-hahaha ku pon xsangka sampai beribu2 kekkee

ayu-hehe tq..rezeki ayu

ya-heheh tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...