MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, November 2, 2010

hilang diamond!

orang pakai jam ada diomond2 aku pon nk ber diamond juga...tapi hampeh....baru je bulan 2 aritu bli jam baru...dah tertanggal diamond sebijik.adeh...aku ni memang ganas skit la...mmg xleh nk berayu2an kdg2 tu zass...terkena meja, zass terkena kete...pastu cepat2 lap2 jap...heheh xguna dah..dah calar balar dah pon...

yela..orang bagi adiah kan...xde la nk menjaga semacam mana kita keluarkan duit beli barang tu ye dak??hehehe...amrul suka sound aku pasal aku ni xreti jaga barang2 yang dia kasi hehehe..sorry la awak yea..saya ni memang ganas sket mcm awak tak tau bini awak ni kan....

seb baik la diamond ni sebijik harga dia seploh hengget, sebab masa amrul bawa aku g bli jam ni aku dah tanya soklan kat staff swatch tu "kalau diamond tercabut nk bli diamond dia berapa sebijik?"hahaha...sebab aku mmg dah tau mesti akan tercabut punye...

jam sebelum calar balar & sebelum diamond ilang

tu dah ilang sebijik
ni jam swatch yg lama
lagi banyak ilang diamond dia 3 bijik
mesti korang pon penah kena mcm aku gak kan??hhehehe

24 ribu orang memberikan idea bernas:

lily azliyana @ mama zara said... [Reply to comment]

tantek jam..hehehe

kite pon same ganas gak..slalu ilang diamond2 (ehh..bukan diamond tp 'permata2' palsu) kat brooch tuh..sume brooch kompem rongak punye..=p..nasiblah diamond betul kat cincin tk pernah lagi tercicir..klu tak, mau terjegil bijik mate en hubby nak gantikan yg baru..hahahaha

mama tisya said... [Reply to comment]

tkde jam diamond:-p tp diamond kt brooch slalu tercabut...hehehe

ieda said... [Reply to comment]

cantik jam .. tu lah nie lah risiko kalau beli jam yg ada diamond nie .. huhuhu risoo ilang ..

akak suka yg no 2 tuu plan dan simple :)

Ena said... [Reply to comment]

akak dulu masa zaman bujang suka gak pakai jam yg ada diamond2 tu.. sama gak la.. tercabut jekk.. mmmrmm.. skrg dah lama tak pakai jam.. naper tah?haishhh

Cik Jue said... [Reply to comment]

nampaknye nana kita serupa......

sWeEtdARLiNG said... [Reply to comment]

takleh nak bantu sebab kita powwnn ganazzz jugak...!! memang tak reti ler nak 'berhalus'... baik yang orang kasi, apalagi yang beli sendiri...

en.hubby plak jenis beralus, so sangatler dia tension tgk kita punya gelagat yang tak sayang harta benda.. kekekeke


www.sw33tdarling.com

SyaNa said... [Reply to comment]

aku pny hilang 1
tapi tny kedai dia kabo RM20 sebijik
kekee mahal nye
xmo aku ganti.sbb xnampak sgt kot

zura@iwan said... [Reply to comment]

aahhh pakai jenis ada diamond ni x leh ganaz2x...hahaha...kena lembut2 gituwww...hehehe

Mommy Prince said... [Reply to comment]

samelah jam kite..
aku dah ilang diamond 2 ketul.
eh betul ke dia kata rm10 satu? mau aku pi letak balik yg hilang nih.aritu masa beli aku tanya dia kata takde..grrrr..

juelee said... [Reply to comment]

heheh sya alhamdulillah diamond tak tercabut and seb bek jam yg ilang ritu dah jumpe kehkehkeh misplaced

wantie said... [Reply to comment]

sebijik jer. org tak perasan tu.. owh. aku kalau jam batu batu ni aku memang tak pakai. sebab dah tau dah aku ni jenis yang lasak.

even contact lense pun tak pakai. sebab tangan suka garu biji mata.

memang aku ni jenis yg tak tau duduk diam lah.

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

sbb tu kita tk suka benda berdiamond w/p hakikatnya menag suka sangat tapi xbeli.. sbb kalo hlg sebiji mmg rasa nk nangis.. benda nmpk cacat kalo sebutir tanggal.. hehe

Nana said... [Reply to comment]

lily-hehe tq..jam diidamkan tu kengkonon nk kumpul duit bli sekali dpt adiah hehehe
hehe sama la kita klw brooch tu mmg selalu ilang juga la nsb baik juga diomond kat cincin xilang juga

Nana said... [Reply to comment]

eryn-heheh klw diomand brooch tu jgn cakap la ada je yg rongak eheheheh

Nana said... [Reply to comment]

ieda-heheh saya mmg awal2 dah riso takut ilang tp sebab berkenan kan tu psl bli juga hehe xpela ada jual diomand ganti xmahai sgt ok la

Nana said... [Reply to comment]

ena-hehe tu la sama la kita ganazz sgt xleh pakai diomand2 sure ilang.

Nana said... [Reply to comment]

cik jue-hahah sama ek..ganazz

Nana said... [Reply to comment]

sweetdarling-hahaha tu la nye sama2 la kita mmg xreti nak berhalus2....

Nana said... [Reply to comment]

syana-tu swatch nye diomand ke?mahai la klw 20 sebijik

Nana said... [Reply to comment]

zura-tau xpe...aku dh ler mmg jenis ganaz heheh mmg sah2 la akan ilang

Nana said... [Reply to comment]

mommy princess-tu la klw xsalah dia kata 10 hengget sebijik tp mmg aku ada tanya pasal diomond tu ada stok katanya

eh jam kita yg mana satu yg sama tu?

Nana said... [Reply to comment]

jue-heheh tu mesti cermat bila pakai tu, tu pasal la tak tercabot
ha dah jumpe balik ke?heheh kan dah kata mesti ada selit mana2 tu

Nana said... [Reply to comment]

wantie-hehe aku mmg tau aku ni ganaz tp n nk juga bli jam diamond2 sebab lawa kan..kengkonon dah berniat nk pakai cermat2 ilang juga...

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

my guess watch pun jd gini gak...dh berapa ntah diamond hilang, 5 kot..memang akan hilang gak diamond2 tu...gam tak kuat kot, me tak de lag ganas ke apa masa paaki :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...