MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, November 24, 2010

mcm xde nama lain

xde keje aku petang2 ni..tgh buka2 external tgk2 gamba lelama..tiba2 mcm bez je aku rasa nk share gambar ni...

ni gambar kat kedai makan masa aku g kuching bulan 4 aritu..aku tanya la kat kawan nk g makan mana ni?kawan amrul kata..kang ko tengok jela..apa nama kedai dia...sekali kuar kete..kawan amrul ckp ha..baik ko amek gambar signboard kedai tu..xde kat tempat lain nama kedai ni..akt kuching je..hahahha...

adei..xde nama lain ke dia nak kasi..aku agak gini la kot..kedai ni mungkin perkongsian 2 sahabat..dok dalam nak fikir nama kedai tu..mungkin gini la diolog 2 sahabat tu..

eh..kita nak kasi nama apa ek kedai kita ni...nak kasi nama LU..ka nama GUA??..mungkin xmau dua2 kecik ati..maka mereka pon berpakat boh nama LU ka GUA Kopitiam...ahhaha...mandai2 je aku reka cite kan...hahaha.

oh yea..pastu ada lg satu...kawan amrul yg duk keje kt kuching sana cakap kan..orang sana..suka parking suka2 hati..mcm contoh di bawah ni...(sempat aku amek gambau kasi bukti)heheh...tapi serius...bila kawan amrul ckp gitu..asal ada mana2 parking aku usha..seme main beduk je parking xlurus masuk dlm kotak..
ni lagi satu hehe...xmasuk petak gak
ops..kot ada orang2 kuching sini..jgn marah ek..eheheh...kalau xbetul sila la kasi tau..tapi dari apa yang aku tengok mmg kat sana pesen gini la depa parking



12 ribu orang memberikan idea bernas:

atty's said... [Reply to comment]

uniknya nama kedai dia..
agaknya kalo lepak situ kena guna lu, gua..lu gua..

ieda said... [Reply to comment]

hahaha mcm2 hal dunia skrg nie .. entah apa yg mereka fikirkan .. :)

zura@iwan said... [Reply to comment]

hahaha...nm kedai best tul...rasanya sbb polis traffic x brp nk saman kut...tu yg hentam kromo parking tu..

Nana said... [Reply to comment]

kak aty-hahah tu la kan..baru sajak lepak lu ka gua kopitiam

Nana said... [Reply to comment]

ieda-hehe...xtahan tgk parking suka2 ati tu...

Nana said... [Reply to comment]

zura-ahh..la kt sana kurang skit bab2 saman ni

mama tisya said... [Reply to comment]

owner die hati terluka kot dpt idea utk kedai tu...kekekeke

haszuraidah ishak said... [Reply to comment]

hehehehe..menarik nama kedai tu..ingatkan maksud kedai tu kedai lu and gua (means utk semua org)..tapi leh jadi gak naman owner kedai tu kan..agagaga

mama_umar_maryam said... [Reply to comment]

name kedai mcm nk carik gadoh je,hahahah

ciK mOt ©™ said... [Reply to comment]

eh ko dah cam mamarazzi la plak...hehehe

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

hahaha xthn nama kedai..

hehe cm kita gak kalo gi mna2 msti nmpk org situ perangai cmtu..kekeke

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said... [Reply to comment]

macam2 peel la orang sekarnag ni letak nama kedai pun ikut suka hati je kan, kita paling pantang sekali orang parking kete main sebat je

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...