MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, November 24, 2010

perhatian kepada pemenang FM & pemenang magazine

ok kengkawan mana yang menang aritu kan...
semalam aku dah pos kan hadiah2 korang seme..
adyshariz...sorry ek...terlewat pos...heheh sebab nye kita tak dapat pon address awak kat yahoo mail.

kepada 3 orang pemenang FM : nadiah, izan & suhaidah, jgn risau...kalau xde aral esok lusa dapat la FM korang tu ek...aku pos pakai pos laju...harga pos lagi mahai dari harga FM hehehe..xpe2 asalkan menda tu selamat sampai kt tangan korang...xde hal nye..



12 ribu orang memberikan idea bernas:

ciK mOt ©™ said... [Reply to comment]

ish ko ni susah2 jek nana weii...
rasa cam bersalah plak...

Ena said... [Reply to comment]

tahniah wat pemenang... ;D

ieda said... [Reply to comment]

congrats pada semua pemenang ..
akak nak FM jugakkkkkkk huhuhhu

Faryza said... [Reply to comment]

gie pejabat pos kat mn ni?heheh saje je tny..hehehe

Adyshariz said... [Reply to comment]

macihh nana.. tak kesah lambat.. janji selamat smpai..hehe

Nana said... [Reply to comment]

izan-eheh xde bersalah menda nye..
aku dh pos sekali angpow kosong tu hehe

Nana said... [Reply to comment]

ena-hehe xpe kak lenkali cuba lg tau

ibh said... [Reply to comment]

Tq Nana..Muahhhhhh!!!!! Heeee

Nana said... [Reply to comment]

ieda-hehe xpe kak lenkali ek
sure sy wat lg

Nana said... [Reply to comment]

faryza-hehe kt k4 wangsa maju ni kt opis je

Nana said... [Reply to comment]

sha-hehe ok..dah dpt kasitau ek

Nana said... [Reply to comment]

suhaida-ur welcome..
dh dpt ek

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...