MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, November 24, 2010

sumber inspirasi nk kuruih

semalam tak sengaja terbeli dress ni...(hahaha..bole ek...tak sengaja& terbeli beli ciss!)..sebab aku tgk berkenan sgt...dress ni ada shape, mmg ikut bentuk badan...dah try dah...& memang tau ketat skit nak2 tang perut...

ala bese la..kata dah beranak sorang...lemak sana sini tu normal la kan...tp xpe...aku beli juga dress ni..walau pon aku tau dia ketat sket tang perut..sebabnye....dengan adanya dress ni aku harap aku akan semakin bersemangat utk kurus & yang paling penting aku nak dress ni jadi sumber inspirasi utk aku kuruskan badan...

dress ni idok ler aku pakai gitu2 he yea..kang terkeluar plak bulu2 ketiak hahahah...dah try dah pakai inner hitam, tak pon bole juga pakai cardigan, dress ni memang la labuh sampai betis..tapi idok la..bermakna aku bole pakai gitu2 saje...kena pakai suar kat dalam dia..nak mati pakai gitu aje??mau kena kejar ngan haji ismail sambil membawa parang hehehhee...


tunggu jumaat ni gaji...nak g cari pil kurus...mayb set langsing yusmeera ke, dunia herbs ke..nak cari ubat hok herba2 ni...xmau la ubat bukan2...kot sesapa yang tgh mengamalkan pil langsing yang selamat lagi berkesan..kasi la tau ek..korang pakai ubat apa...aku nak try turunkan jadi 53KG je...xmau la kurus2 sangat..kang xseksi plak..muahahhha....

36 ribu orang memberikan idea bernas:

ciK mOt ©™ said... [Reply to comment]

aku pun nak kurus gak...

Ena said... [Reply to comment]

heheheheh...


ok la tu.. leh jd pembakar semangat.. tak tau la ubat kurus apa.. tapi kan, ada kawan opis ni dier hanya makan D n hanz tu tapi bukan utk kurus semata.. dia merangkumi keseluruhan termasuk kulit & dalaman.. memg cantik je kawan akak tu guna.. tapi lambat sikit la sbb tak fokus pd kurus semata kan!.. ty lain tak tahu.. tak cuba Dr Rozmi punyer???

e.l.i.z.@ said... [Reply to comment]

heheheh hj ismail ngan amrul skali kejar :P

try la yusmeera..tp kena tahan ulang alik p toilet la hehe..kalu kita amik konsisten, tahap ulang alik ke toilet tu akan berkurangan ;-)

bagus jgk kan buat dress ni sebagai sumber insprasi

zura@iwan said... [Reply to comment]

aku x de anak pon ade lemak tang perut weyy..tp x byk sgt ler..hehe...

bagus2 buah smngt nk kurus ni..hikss..

~ana~ said... [Reply to comment]

bagus tuh..ada inspirasi..br betul2 semangat nak kurus..heh3x..

zue @ annaleeya said... [Reply to comment]

akak pon kene carik sumber inspirasi jgkla... nak kurus gak.. hehehe...

mama tisya said... [Reply to comment]

cantik dress...sumber inspirasi ye...tkmo pki BP ke?

mama tisya said... [Reply to comment]

ek silap PB..hehehe

[-suziey-] said... [Reply to comment]

diet secara semulajadi pn bole turun berat wei..ko control calories jek..everyday kurangkan 300kcal dr yg diperlukan badan..nnti msti turun..confirm..aku skang xmkn ape2 pn..dh stop consume herbalife..just diet cara control calories..alhamdulillah..still loss weight..meh email add ko aku invite utk blog diet aku..

zAnNa@mAMaBaTriCE said... [Reply to comment]

wah wah wah....
apa lagi ker nak di kuruskan tu nana
dah cukup kurus ler tu...

amboi....nanti dah pakai up entry yerk.
sure meletup vogue mama si damia nie

Shida said... [Reply to comment]

sama laa kita nana,lemak tang perut tu yang susah nak hilang..huhuhu...ramai jgak kawan2 shida dah try herbalife n dah terbukti keberkesanannya!!!!

Shida said... [Reply to comment]

lupa plak nak bagi tau...drees tu memang mantoooppppp!!!!hitam yang menawan....:)

Iela Fazielah said... [Reply to comment]

bagus2.. mmg kena ada sumber inspirasi kalau nak kurus ni... ila punyer target nak pakai bj kawin dulu... tp mcm lg 20 thn pun xleh dpt pakai.. hahaha

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

cantik dress itu!! chaiyok nana chaiyok! ala nana bukan gumuks pon..jap je tu leh ramping kalo setakat lemak kt perut je..ekeke

SyaNa said... [Reply to comment]

cantek dress tu

ni yg buat aku pn nak cr ubat kurus
nnt ko canang besar2 ye ko beli brand ape
nak tiru

nuraarin-life said... [Reply to comment]

Bagus gak beli baju jadikan pembakar semangat nie.. nnt nak shopping cari baju yang lawa2 buat inspirasi gak..

ubat kurus ni, banyak juga saya cuba ada yang berjaya tapi ongkosnya jer yang lemah skit, hahaha

anyway, rasanya tak makan malam is the best way nak kuruskan badan!!

juelee said... [Reply to comment]

lawa dress... tapi kan kak long, pengalaman saya menguruskan badan, guna natural way je... control makan and eksesais.. alhamdulillah, badan kurus n sihat...

kalau makan ubat nie pas habes ubat mulalah badan naik balik.. huhuhu

Lina said... [Reply to comment]

sy klu nak kurus guna benda yg kene makan2 ni...pil ke, air ke apa ke mmg fail...x kuat semangat langsung hehe

Nana said... [Reply to comment]

izan-hehhe tu la nye...sama la kita

Nana said... [Reply to comment]

ena-dr rozmi tu mahai kak..hehe saya nk cari yg murah2 je
dnhanz tu pon harga bole tahan

Nana said... [Reply to comment]

eli-hehe tu la mmg nk try ni.ingat gaji nati nk g bli..
harap2 berkesan la

Nana said... [Reply to comment]

zura-hehehe aku ni ha...lemah tol tgk lemak kt perut ni rasa nk belah2 je hahah

Nana said... [Reply to comment]

ana-tu la..baju ni nak kena gantung kasi tiap2 aari tgk & tiap2 ari try sampai la xketat maknanya berjaya la kurus tu hahaha

Nana said... [Reply to comment]

kak zue-heheh cari la kak....bli baju yg saiz nye kecik skit...pastu nanti baru kita rs semangat nk pakai baju tu hehehe

Nana said... [Reply to comment]

eryn-hehe PB tu mahai la...2K..tgh dok fikir2 lagi nak pakai ke tak..
tunggu la nanti kot2 terbuka hati nak try tp tu ler ongkos nye xtahan

Nana said... [Reply to comment]

suziey-ok aku dah add...nanti aku baca blog kau camne cara nk kurangkan kalori..tq ekk

Nana said... [Reply to comment]

shida-hehe kan?tang perut tu yang xtahan tu..
pastu punggung lagi..haih...
susah tol nk ilang
heheh tq...murah je dress tu

Nana said... [Reply to comment]

lela-kita baju nikah mmg muat...tapi sebab dlu masa nikah pon berat mcm skang ni...skang ni banyak baju2 dah xleh pakai dah sedey

Nana said... [Reply to comment]

fiza-heheh ada part yg gemuk fiza..peha, punggung & perut...
nak kuruskan skit lagi je..dapat 53 ok la tu skang 56

Nana said... [Reply to comment]

syana-tq..hehe ok2 nanti aku try carik yg bagus2 dulu tgk berkesan ke x

Nana said... [Reply to comment]

zana-hehehe sendiri bole tau zana...bila rasa cpt mengah & badan rasa mcm sendat je tu maknanya badan dah naik...
hehe ok tunggu la kita dah kurus skit nk pakai baju tu hehehe

Nana said... [Reply to comment]

nurarin-tu la..mmg ongkos nye tu la yg jadi masalah tu...
saya mmg jenis xmakan malam...
tp kalau encik suami balik..
terpaksa la juga ikut dia makan..
kalau saya sorang2 kt umah
mmg xde la nk makan malam2

Nana said... [Reply to comment]

jue-hehe tq..kalau takat nk control makan mmg bole...kak long biasa puasa...
tapi senamana tu yg lemah skit..pasni kena displin skit la..
senaman skit2 pagi & malam

Nana said... [Reply to comment]

lina-hehe saya xpenah try lagi makan pil2 kurus ni...
ingat nk try

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

nana nampak ok jer..tak nampak gemuk pun
and dress ni hitam so confirm nampak slim ajer

Nana said... [Reply to comment]

suzi-hehe tang perut tu yang xbole blah...kala pakai bj kebaya tersembul kat perut heheheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...