MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, November 26, 2010

tak de less tp dapat harga less

ni cite lama dah ni..bulan lepas la..masa g mydin subang tu kan..tetiba plak kasut lama damia rosak...xleh lekat plak..asik2 cabut je bila jalan...(dan2 la kat mydin dia rosak kan...hehehe) oleh kerana nak ganti kasut damia yg rosak tu aku main amek je la kasut yg ada kt situ...

xbanyak pilihan pon..dah emergency case kan..xpela..amek jela..tengah dok cari2 saiz damia..tiba2 aku terperasan satu kasut ni..harga dia xsama ngan kasut2 lain yg sama pesen juga...aku tgk kasut ni harga dia RM16.90, tapi aku terjumpe satu je kasut ni harga dia RM6.99

dah tu...aku amek la yang harga murah tu kan...hahha..aku rasa staff mydin tersalah tag harga la kot..sebab kasut2 lain seme harga RM16.99 kira aku jimat seploh hengget la..muahahah..jahatnye aku..

xabes kt situ je..balik umah damia try pakai sambil jalan2 tiba2 baru aku perasan kasut ni ada lampu rupanya! eheheh dah la dpt harga murah..ada lampu lagik..kekekeke...nasib la klw ada pekerja mydin yg baca blog aku ni mau dia tuntut seploh hengget kat aku hehehe...

kasut sebelum dipijak xnyala..
bunga seketol beso tu pon nyala tapi xnampak lak dlm gambo
lampu merah..
lampu ijau..
lampu merah ijau..
model kasut..eh baju pon sama kale mcm lampu kasut kan hehehe...
pst : korang penah x jadi kes mcm gini?? xde less..tapi dapat less hahahaha...

6 ribu orang memberikan idea bernas:

siti nurkhijah said... [Reply to comment]

untung la gitu...
eh! kena pulak yang murah tu saiz damia..hehehe
tak rugi la mydin takat sepoloh hengget tu... untung len juta2

mummy_ayu said... [Reply to comment]

ok la tu...bukan kita salah, diaorang yg salah..

~~@lyci@~~ said... [Reply to comment]

wah, best tu.. jimat 10 hinggit lg..

zura@iwan said... [Reply to comment]

hahaha...jimat ko yer....rezki ko kan..

zAnNa@mAMaBaTriCE said... [Reply to comment]

wah...rezeki tu namanya nana
udah ler murah, cantik siap ada lampu2 lagi tu.....mana nak dpt harga camtu

mama tisya said... [Reply to comment]

jimat2..kita perng gk dpt mcm ni..may terslh tag kn

eh camner kasut tu leh nyala..bkn bila pki ke br kuar color

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...