MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, December 27, 2010

hadiah GA biqque & pemenang teka2 ialah..

ok..disebabkan biqque dah revealed hadiah GA yg aku menang..so aku tutup teka2 aritu ok...sebelum tu aku nk cakap thank you kat korang yg sudi teka...heheh ramai tol yg kasi jawapan flight ticket yea..salah yea jawapanye...hahaha..xpe2 atleast korang mencuba kan...

biqque..sorry cilok gambar2 ni kat blog biqque..hehe...
Add Image
ok dah sedia nk tgk apa hadiahnye???
adiah dia bukan ada 1 tapi 3!
One knitted sling bag *handmade from Borobudur, Indonesia
One drinking bottle *sponsored by HP
One in-flight sleeping kit *by Qatar Airways

ok disebabkan xde sape yg jawab btol kan..aku amek jawapan yang terdekat iaitu...cute mum yg kasi jawapan BEG dompet walau pun bukan dapat beg dompat kan..tapi hadiah tu sling bag..kira adik2 beradik bag juga la kan...


seperti yg di janjikan..RM1o utk pemenang...
cute mum..sila emailkan acc awak kt email saya nanamrul@yahoo.com.kalau bole maybank..kalau xde maybank lain2 bank pon xpe..tp kalau nk on the spot..maybank la ek heheh..

pst : korang..sila rajin melawat blog ni ek..aku mmg nak kasi gift kat korang yg rajin singgah sini....aku xmau wat GA utk kasi ole2 dari sabah..tapi aku sendiri akan pilih sape2 yg aku rasa aku nak pilih..bergantung kepada apa2 pun...mcm contoh kak zue..dia prihatin cakap tajuk entry aku salah aritu kan..so aku dah ada sorang utk kasi ole2...

mayb aku akan carik lagi 2,3 orang utk dapat sesuatu dari sabah bulan depan...mana tau..pengomen paling banyak ke, sape yang rajin tag utk CGL ke...bole jadi apa2 saje...heeeeeee...

17 ribu orang memberikan idea bernas:

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said... [Reply to comment]

wah tahniah, cute mum ni pandai tol bab teka teki ni

zue @ annaleeya said... [Reply to comment]

takdok rzki... hukhukhuk... thniah cute mum..

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

congrats cute mum :) and congrats nana gak--beshh hadiah tu!

SyaNa said... [Reply to comment]

tahniah lagi

shera haifa said... [Reply to comment]

tahniah cute mum...
dan thniah juga sis nana sbb dapat adiah tu

Ena said... [Reply to comment]

Tahniah.. :D

amiey lee said... [Reply to comment]

huhu tahniahhh pada cute mum

eT said... [Reply to comment]

wahhh...xkene lagi teka2...adehh...
tahniah cute mum...

mama tisya said... [Reply to comment]

tahniah cute mum..tahniah gk tk nana bakal dpt adiah itu

mama_umar_maryam said... [Reply to comment]

fuyohh...3 item tu!! best2..

Cute MuM said... [Reply to comment]

heheh.. tak sangka menang...
terima kasih nana..
Tahniah dapat hadiah menarik tue..
Terima kasih gak pada yang wish..

Biqque said... [Reply to comment]

hehehehe tahniah pada pemenang ye? best la korang, sporting sgt!

ok, nak hadiah lagi, meh masuk contest ni plak!

http://biqque.blogspot.com/2010/12/i-love-click-my-best-travel-picture.html

Izzatul Iman said... [Reply to comment]

menang satu GA, tapi hadiah 3...

tahniah... memang bertuah...

kalau gi sabah, kirim salam kat mutiara2 disana buleh?

hehe...

p/s: selalu nampak nama Nana dah ade dalam penyertaan GA yang saya join...kiranya antara yang terawal la...camne nak tag? hehe...

eB@mamaAerish'n'Aed said... [Reply to comment]

cute mum, u go girl :)

Nana said... [Reply to comment]

tq semua..hehehe
tahniah cute mum

zura@iwan said... [Reply to comment]

br bskempatan mai umah ko ni..hehe..

tahniah pd pemenang...wpon jwpn kurang betui..tp sipi2 gk le kan..

Nana said... [Reply to comment]

zura-heheh..bz ek...tu la sipi2 pon jadi la

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...