MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, December 16, 2010

hadiah GA from MJ & FM lagi

ari selasa dapat adiah lagi....satu souvenir FM from singapore ish..cam tau2 je aku suke kumpul menda alah ni heheh FM ni opismate yg kasi bila plak turn aku mau sampai singapore ni..bukan jauh pon kentot pon dgr kalau dok kat tambak johor tu hehehe..nanti la 1 ari nanti nk juga g sana.
fm singapore, stakat ni ada 2 org kasi singapore punye
hadiah GA MJ
butang baju melayu & keychain sabah.
ha...kalau sabah ni insyallah bulan depan aku akan sampai (klw xde aral la)
nanti aku wat GA lagi tau..kot2 sampai la aku kt sabah sana..ada habuan utk korang..tunggu...
mak aku dah tak tanya dah pesal aku ni asik dapat surat je haha..pastu surat2nye bukan surat biasa2 seme kembong2 ada isi..kekekeke..dulu masa mula2 dapat surat la parcel la dia tanya gak..sape bagi ni?aku ckp la..orang masuk contest kat dlm blog..(mcm la mak aku tau apa tu blog) batu bata blok dia tau la..kekkeke

sejak dari aku dok xplain mcm gitu dia tak tanya dah..skang dapat je surat or parcel dia simpan pastu eksited suh aku bukan nak2 kalau dpt parcel beso2 nk tau apa isi dalam dia kekekeke...

9 ribu orang memberikan idea bernas:

SyaNa said... [Reply to comment]

bestnye nak gi sabah
sabah terbaekkkk

aloloo comelnye mak ko nk tgk isi parcel
hehee

zura@iwan said... [Reply to comment]

dpt kumpul byk FM la ko yer....

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said... [Reply to comment]

TAHNIAH sis...kina pun abru dapat hadiah dari GA yg member blOg bagi☻

Cute MuM said... [Reply to comment]

samalah macam My MIL.. sebab semua surat sampai kat sana.. Dulu pon tanya gak .. Sekarang mesti nak tengok dapat hadiah apa..

Hezesuze said... [Reply to comment]

beshnye dapat koleksi FM huhu

Ya ALya said... [Reply to comment]

dapat FM best tau...ya belum ada rezeki lagi dapat FM ni....g sabah t wat GA hadiahnya FM yer....hehehhehe

Gieyana said... [Reply to comment]

wei..bestnyer dpt FM nie..aku hrpkan bos jer kasi!kakaka

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

hehehe keychain tu kita pon ada jgk org bg..

Nana said... [Reply to comment]

syana-nanti aku tanya ko ek mana tmpt2 bez

zura-hehe mmg aku suka pong tau2 je diorg ni

kina-tq..he sesi mengumpul adiah ek

cutemum-hahah sama la plak ye la parcel bsr2 sure dia nk tau

kak heze-hehe akk nanti g mana2 blikan fm satu

alya-hehe sure ada fm nanti tunggu tau

gie-hehe hang kan suke jln2 bli la kumpui

fiza-owhyeke xyah msk ga pong dpt kan ehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...