MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, December 1, 2010

hari ini

bangun pagi tadi...dekat 10 menet berdiri depan lemari..dok fikir baju apa nak pakai g koje arini....dok belek2 xtau nak pakai baju apa..tu baru baju ada satu lemari...klw ada 4 lemari lagi la kot mau akt seploh jam dok depan lemari xtau pilih baju apa hehehehhe....

tiba2 tgh dok pilih, damia bangun tido...aku tros cakap.."damia baju apa yang cantik?mama nak pakai g koje"

sekali damia tunjuk..baju tu....(ni la baju yg aku pakai ni heheh) so aku pon tros amek baju ni gosok...pes time wat keje gile camni..suruh damia la jadi penasehat pesen aku heheheh...pastu arini saje la plak gedik2 nk pakai eksesori...aku ni kan xsuka pakai eksesori2 bagai...tiba2 nampak gelang mutiara hadiah contest BEBA tu tros aku amek pakai pastu pakai brooch yg satu set ngan gelang tu sekali..sebab arini pakai baju & tudung pink kan..so molek la tu eksesori kale pink hehe...ni pes time pakai gelang mutiara yg BEBA kasi..brooch tu mmg selalu dah pakai...

muke sembab di awal pagi
pes time pakai gelang hadiah contest BEBA
brooch yg satu set ngan gelang
korang pon mcm aku gak ke?tiap2 ari g keje xtau nak pakai baju apa..
arini bakal bz la...kena jadi cikgu ajar budak baru masuk keje...


20 ribu orang memberikan idea bernas:

ibuayahdamia said... [Reply to comment]

sama nana...sapaikan ayah damia kata.banyak2 baju tu buat apa??/ takkan tak boleh pilih satu nak pakai..haha.

pompuan2...gitulah kan..

kita pun bizi gak arini...sebab sesi baru

mummy_ayu said... [Reply to comment]

ayu selalunya siapkan baju untuk seminggu...siap gosok semua...so..pening bila hujung minggu la...pikir nak pakai apa minggu depan..

zue @ annaleeya said... [Reply to comment]

sama la... mmg pompuan nih sama pesen kot??? punya byk baju smp x tau nak pakai baju ape... heheheh!!!

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said... [Reply to comment]

sepesen dgn kina jugak..... kadang² 1g minit je ada dkt dpn almari. kadang² bila x de idea jugak..kina make up dulu. pastu baru cari baju ape nak pakai.make up pun dah 15 minit tawwww....

Cik Jue said... [Reply to comment]

SAMALAH KITA CUMA CIK JUE DAH SIAP BAJU UNTUK 5 HARI PUNYE TAPI MASIH PENING JUGAK NAK CARI BAJU NAK PAKAI

~ana~ said... [Reply to comment]

ana dah siap2 pilih ms weekend tu, minggu ni nak pakai bj mn...pilih utk 5 hr terus..pejam mata je pilih tu..pening tiap kali nak pilih.

Farra Dhelina said... [Reply to comment]

pasal baju tak pening..tapi pening nk fkr mkn ape..hahaha..eh sies..makan hari2..smpai tak tau nk makan ape..adeii

[-suziey-] said... [Reply to comment]

saam la wei..hahaha kadang aku rs pakai uniform lagi senang..xpening nk pk..hahahah:p

wei..syana tu bestfren ko ke? laki dia kwn laki aku..hahaha tetiba laki aku tnya kenal ke syana tu :D aku xrapat sgt ngn syana tu..dia pn bkn follower aku..so xkenal sgt..

e.l.i.z.@ said... [Reply to comment]

heehehhe biasa la tu nana..eli pun sama gak..pdhal nk p kelas je pun..tu pun berejam gak nk memilih..rs mcm semua baju dh pakai kan heheh

zura@iwan said... [Reply to comment]

sm la weyy...aku pon penin nk cari bj kalu g keja...adeiii....susah2..hehe...pakai uniform best sket...

Nana said... [Reply to comment]

ayu-hahah sama la kita
amrul selalu ckp mcm tu gak
apa lak xtau nk pakai bj apa
dlm lemari kemain banyak baju heheheh

Nana said... [Reply to comment]

ayu-kita malas nk gsk seminggu hehe dlu rajin gak

Nana said... [Reply to comment]

kak zue-hahah sama gk ek
baju banyak je padahal
tp tu pon xtau nk plih mana nk pkai

Nana said... [Reply to comment]

kina-hehe kita xmkeup g keje..kang klw makeup lagi la lama masa bersiap

Nana said... [Reply to comment]

cik jue-wah rajin ek gsk utk smgu
saya malas nk ngadap iron lama2 hahaha

Nana said... [Reply to comment]

ana-hehe klw gitu sure xde pening nk pilih kot
sebab itu je yg ada kan so pakai je la
ni dlm lemari byk baju smpai xtau nk pkai yg mana

Nana said... [Reply to comment]

fara-hehehheeeh eh tu pon sama la juga tu
kdg2 smpai xtau apa nk makan tros xmakan kekekekk

Nana said... [Reply to comment]

suziey-hehe syana tu kawan lama aku kenal kt forum dekat 5 tahun dah kot...
rajin la g open house umah dia..kira rapat la juga
hehe kecik nye dunia pusing2 jumpe org yg kita kenal kan

Nana said... [Reply to comment]

eli-heheh pastu terjadi la kita dok recycle baju sama je sebab baju peberet kan hahahha

Nana said... [Reply to comment]

zura-kang klw pkai uniform xleh nk melaram plak kan hehehee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...