MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, December 9, 2010

hobi jiwang

semalam kemas2 kotak lama2 terjumpe plak 6 biji batu yg aku simpan sejak dari form 1.
dulu2 kalau g mandi sungai ni la hobi aku...g celah2 batu carik batu bentuk LOVE...heheh jiwang kan?ada keje nak menelek batu sebijik2 cari bentuk love...kadang2 cari mmg xjumpe seketol pon...sebab payah gile nk cari batu bentuk LOVE gini...

gila jiwang kan hobi aku ni...hahaha penah la tunjuk batu2 ni kat amrul..dia kata eh jiwang nye hobi awak..heheheh...seme nye mula masa aku jumpe batu love yang besar sekali tu la...masa g mandi kat empangan taman melawati..start dari tu la..tiba2 mcm bez plak cari batu bentuk love..rasa mcm ala2 mcm masuk treasure hunt kekekeke....

tp skang xbole dah nk cari2 batu bentuk love ni kalau g sungai..kang dok sebok cari2 batu damia gedebushh!! masuk dalam sungai ehehe...cuma kdg tu kalau ada org jaga damia ha..mmg aku senyap2 la lari g carik batu heee..pastu kalau mak aku lak join g mandi sungai hobi dia suka cari batu tungku...xtau la dah berapa banyak batu tungku kat umah mak aku tu dia amek kt sungai..

batu2 yang berbentuk love pada pandangan mata aku
ni orignal tau bentuknye..aku xde kikis2 kasi bentuk love hehehe...
batu beso tu xtau la sape yang g kaler2 adik aku nye keje kot
ni batu apa ntah aku pon xtau kawan aku bagi masa dia pindah sekolah..nak tau tak berapa umur batu ni? umur dia dah 15 tahun...hah..gile sentimental aku ni..kawan aku bagi masa darjah 6 aku simpan sampai skang..nak buang rasa sayang plak sebab dah lama aku simpan..so aku akan simpan la sampai bila2...ni kalau aku tunjuk kat kawan aku ni sure dia pon xingat dia ada ksi aku batu ni hehehe...

9 ribu orang memberikan idea bernas:

Sidratul Muntaha said... [Reply to comment]

na..
xper ker ko amik btu tu?
ade baca - baca doa ape yg ptut tak?
tkut ngikut jer..
sori arr..

Nana said... [Reply to comment]

ayu hee xde plak aku baca2 doa ke apa wei..
selamba je aku bawa balik

eT said... [Reply to comment]

hahaha...hibi lama eh...:p

ann @ hatiberbunga said... [Reply to comment]

heheh..
teringat dulu time darjah 1.. mmg sgt suka kumpul batu2 yg cantik2. tp xde plak terpk ada bentuk love ni. hehe.. tp serius cantik la batu yg kawan nana tu bagi. dalamnya warna pink kilat2!

SyaNa said... [Reply to comment]

haah pada mata aku pn bentuk love2

[-suziey-] said... [Reply to comment]

waaaa jiwang la sgt..ke ko asah batu tu kasi bentuk love wei..hahahaha..
aku buat bentuk love guna kertas jek..pastu kumpul dlm botol jernih..hahha dulu kan femes

Hezesuze said... [Reply to comment]

boleh jadi ratu batu nie nana mihahahaha

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said... [Reply to comment]

apeee.. kawan kasi ko BATU?
laki ke pompuan, sure amrul marah ni, hahaha.. =D..
mmg sentimental value r batu² tu, kenangan!!

Nana said... [Reply to comment]

et-dah ada banyak (ceh byk la sgt) tiba2 suka lak carik batu bentuk love tu

ann-ahh dia siap pos kt umah lagi...ni klw tunjuk kt dia sure dia xingt hahaha

syana-ha..bagus2 maknanya mata ko mmg elok lagi kekekeke

suziey-hahah aku pon suka wat love ketas tu jaman skolah2 dlu org sebok wat homework aku dok wat love

kak heze-hahahah ada ke ratu batu xglamer

leily-haha ko ni lucah la plak malam2 jumahat ni, kwn aku ni pompuan la heheheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...