MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Saturday, December 4, 2010

menang saguhati just corner BO GA

bole tak perasan nama aku menang adiah saguhati just corner BO giveaway
padahal semalam dah tgk dah result xnampak plak nama aku...tq cutemum kasi tau pasal menang ni ek...
ramai tol pemenang GA ni..rugi sape xjoin
ala bukan kuar modal pon...jari je yg gerak2 taip2 itu ini hehehe

menang early bird aku orang pertama yang join tu..gile pantas hehhe..
hadiahnye? Mini Tote Bag
menda free..apa2 pon aku sukeeee...hehehe
autopublish


9 ribu orang memberikan idea bernas:

haszuraidah ishak said... [Reply to comment]

wahh..tahniah dear...tu la kan, benda free sapa tak suka..hihihi..

New entri :Maila Vote Saya..^_*

Farra Dhelina said... [Reply to comment]

taniah

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

congrats!! u are so lucky babe!

Nana said... [Reply to comment]

haz-hahha tu la nye
sape la yg xsuka menda free

Nana said... [Reply to comment]

fara-tq...

Nana said... [Reply to comment]

mz-hehe tq jangkit dari mz ni kot hahah

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said... [Reply to comment]

tahniah sekali lagik, tumpang gumbira k...ape rahsianya ni?

SyaNa said... [Reply to comment]

mmg kagum ngan ko weyyyy

Nana said... [Reply to comment]

anje-heheh xde rahsia la anje...
luck je kot

syana-hahah ko ni jangan la nak kagum2....malu la

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...