MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, December 20, 2010

menang tempat pertama contest kesayangaku

alhamdulillah....aku menang tempat pertama contest kesayanganku
sebelum tu aku nak cakap terima kasih banyak2...kat korang yang sudi vote...aih..aku rasa mcm masuk AF plak ada AFUNDI hahahah....tanpa korang...xde nye aku dapat menang contest ni...tq banyak2 yea...hanya allah mampu membalasa jasa korang...

fyi, ni la kali ke-2 aku menang contest KATEGORI KREATIF...aku ni memang tak kreatif..nak2 kalau ada contest, GA yang kena cipta2 slogan...mmg lambat je aku join..selalunya insan yang bertuah menang entry kreatif ni tak lain tak bukan MAMA ZHARFAN, stuju tak aku cakap?heee...pasni kena berguru ngan MZ nk hasilkan entry2 krearif

masa aku wat entry ni.aku xde amek masa sampai 3 ari 3 malam..aku nampak je contest ni, terus aku taip on the spot..kiranya apa yg aku citekan dalam entry tu adalam 100% dari pengalaman diri sendiri...kalau nak baca entry yg melayakkan aku di pilih sebagai pemenang meh klik SINI

hadiah yang bakal aku terima :
1. RM23 akan dibankin dalam akaun (kali ke-3 menang cash)
2. hadiah dari Beijing (tak dapat g beijing dapat adiah beijing pon jadi la..hehe)


tq sebab sudi VOTE
kami sayang korang semua...
kepada penganjur contest, KINA, selamat bertunang....

15 ribu orang memberikan idea bernas:

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

memang murah rejeki sgguh ibu damia ni.. hehehe tahniah ye nana

Ena said... [Reply to comment]

Alhamduillah..

memang lagi..

Tahniah nana..

Rezeki sungguh! :D

mama tisya said... [Reply to comment]

wah kemenangan demi kemenangan...leh ikut jejak MZ....tahniah

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said... [Reply to comment]

tahiah nana, wah makin mencurah2 rezeki nana la ni

ciK mOt ©™ said... [Reply to comment]

tahniah weii...

Sidratul Muntaha said... [Reply to comment]

congrats weih.
ehehhe
rezeki lagi.
alhamdulillah.

lia said... [Reply to comment]

nana, ni komen aku pasal pangkor tu

to b frank, kalau p utk bercuti, aku rasa better tioman, redang @ langkawi... sbb pangkor for mandi jer, xde tempat sgt nak melawat selain temple, kilang ikan....

tp kalau mmg nak mandi pantai, dan lagi, serta lagi.... boleh la p pangkor...

K.I.N.A said... [Reply to comment]

tahniah..bila kina da bank in kina inform ye..;)..tq 4 ur wish..keep in touch ye..

zura@iwan said... [Reply to comment]

tahniah beb.....rezki ko lg...

Cute MuM said... [Reply to comment]

tahniah nana...untung damia ada ibu macam nana..

Farra Dhelina said... [Reply to comment]

wallahh!! menang lagiikkkkk..taniah2..

ibuayahdamia said... [Reply to comment]

junior mz lah ni...hehe

btw tahniah nana...

Nana said... [Reply to comment]

thank you semua..
thank you sebab sudi vote..
hanya allah yang membalas jasa baik korang

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

congrats nana! sgt beshh bila menang cash :)

Nana said... [Reply to comment]

mz-hehe tu la..mmg bez dpt adiah duit.hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...