MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, December 14, 2010

ok dah ada pemenang...

heheh..lawak btol lamcm2 jawapan keluar kan..
ada bom tangan la..suziey ko kata helmet?hahaha..kaya tol pengantin mau kasi helmet kekekek..
ok aku dah ada pemenang..
mamatisya jawab btol..
jawapan dia BEDAK..
gambar bedak nanti la aku upload ek...


13 ribu orang memberikan idea bernas:

mama tisya said... [Reply to comment]

tk sia2 teka..hehehehe

Nana said... [Reply to comment]

HEHEHE...nanti kita kasi ek FM tu.
drop by je..kasi by hand

mama tisya said... [Reply to comment]

ok roger

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said... [Reply to comment]

terelnya mama tisya! TAHNIAH yew...hadiah kita kOngsi nak? hehehehehe

mama tisya said... [Reply to comment]

fm tu tkleh belah la nk kongsi..ehhehe

Izzatul Iman said... [Reply to comment]

la...bedak ke... memang tul lah tu... tak terpikir lgsg...

mummy_ayu said... [Reply to comment]

cayalah Amy...tahniah!!!
bedak Nana? cepatlah upload..nak tgk..mcm2 idea sekarang nie yer..
bestla GA ko..nanti join GA Ayu lak yer..lawak bila baca jawapan2..

Nana said... [Reply to comment]

hahah ayu nanti kita upload ek
gambar kt rumah la plak
lupe nk bawa tadi

[-suziey-] said... [Reply to comment]

hahahahaha ye la mmg xterpk dek akal..ekkek:p aku jeles amy dpt FM..amy ko nk tumpang lekat kt fridge aku pn bole jek..hahahahaa

mama tisya said... [Reply to comment]

suziey..aku kumpul fm byk2 nanti bli petiais sendiri aku kasi tempek smua koleksi...ehhehe

~~@lyci@~~ said... [Reply to comment]

lah, bedak upenya.. penatlah teka mcm2 hehe..

mama tisya nk tumpang kt umah alycia fm tu pun bole gak hehe..

mama tisya said... [Reply to comment]

rmi nk tumpang ni ye...hehehe

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said... [Reply to comment]

wah pandai amy teka ek...kita tak sempat teka la asyik terlepas siaran je

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...