MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, December 22, 2010

pesta buku kanak-kanak : 22-26/12/10 @ PWTC

tau info ni masa tengah siap2 nk g keje pagi semalam, dengar kt MHI, menarik ni..ingat nk terjah la..last pegi pesta buku masa damia dalam perut...nk terberanak rasa pusing 2 tingkat dalam PWTC tu...kemain la beso...rambang mata rasa nk bli je seme buku2

ni kalau g carik buku2 damia bez juga ni
gambar : kredit to http://www.mohdzaid.com
OLEH SEBAB RAMAI KOMEN TAKUT SESAK KAN..

aku besenyea kalau g PWTC memang takkan parking kat situ sebab dah memang tau sesak
biasanya aku parking kat dalam The Mall tu
tak pon parking kat lorong2 tepi2 jalan nk menghala ke cokit, xde la jauh sgt..jalan kaki je ke PWTC

10 ribu orang memberikan idea bernas:

ciK mOt ©™ said... [Reply to comment]

mesti sesak tuu...

SyaNa said... [Reply to comment]

aku kalo pegi malas nk cr paking jek..tp mcm syiok je kan

mama tisya said... [Reply to comment]

pwtc tu tensi tul kalo ada pameran ke apa ke..sure sesak..dh la parking sfull manjang kt putra tu....

~ana~ said... [Reply to comment]

mesti parking fuul nih...
best jugak nih..bw ajmal dan aqil pergi, naik lrt...heh3x..

Farra Dhelina said... [Reply to comment]

alowh jauhhh..klu dekat nk gak pgi..

Adyshariz said... [Reply to comment]

naik LRT pegi baru lapang skit napas..hehe..slalu gak pegi sini mcm2 event..maklumlah dulu keje kat sini..

Hezesuze said... [Reply to comment]

aduaaii jauh ler pulak...nak beli kene angkut anak2 ni...haha

[-suziey-] said... [Reply to comment]

good..right timing nk beli buku utk aQeel..

Nana said... [Reply to comment]

izan-ala..klw time matta fair bole kan..pegi hehehe

syana-parking ada tmpt yg xsesak kena pndai carik

eryn-hehe kita mmg selalu parking kt luar xde park kt pwtc sbb tau mmg xde ksg

ana-hehe solution yg sgt bagus..

Nana said... [Reply to comment]

fara-hehe...xpela..bli kt kdai buku pon sama je

ady-hehe tu la klw xmau sesak lrt kan ada

kak heze-hehe ala kak mcm xbse nek lrt

suziey-hee.tu la..aku ingt nk terjah juga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...