MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, December 3, 2010

potong tanpa kebenaran

semalam balik keje...kuar je pintu kete tiba2 aku nampak damia....
tros aku jerit...damia!!!!! nak tau tak apa jadi??
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
rambut damia dah pendek! huwa...tok wan damia g potong...tanpa minta kebenaran aku...mula2 tu nak bengang juga...pasai apa g gunting rambut damia tanpa kebenaran nih...tapi kan bila tgk eh ok juga rambut pendek...nampak matured skit muka damia..hehehe....
(eh tapi kan aku nampak dah mcm muka aku dah damia ni..sebab orang dok ckp muka damia mcm amrul kan..sejak memenjak ni aku dah nampak muke aku kan muke damia)tok wan damia ckp rimas tgk rambut dia..panjang pastu asal nk makan rambut masuk mulut...dah tu tok wan damia amek gunting..zassss...kasi pendek.buat muke cun la tu..
ewah2 jeling..aku ckp eh..eh damia nampak mcm dah besar la..tetiba dia bole wat muke malu2 arnab..kekekkeke...kembang la tu kot orang puji..aceh dah tau dah apa tu perasaan "kembang" tu hahaha...
pandangan dari tepi...kira ok la tok wan damia potong kan..
pandangan dari belakang..xde gunting pesen2 zasss je kasik lurus
kalau nak tau sejak dari damia kuar dari perut sekali pon aku xpernah gunting rambut belakang damia..sikit pon xpernah gunting...cuma kat depan tu je la ada 2,3 kali aku gunting sebab panjang masuk mata.tu pasal la rambut damia ni xlebat..sebab xcukur rambut dalam perut tu kan...rambut alahai..sikit & halus je..orang kata kalau cukur dari dia bb2 dulu nanti rambut tumbuh lebat. ntah la yeke?dulu aku mana buat majlis cukur2 jambul ni...tu la xpernah bergunting rambut damia sejak dari bb

28 ribu orang memberikan idea bernas:

mummy_ayu said... [Reply to comment]

comel la rambut baru damia nana...cute jer...

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

hahahaha siap gmbr jeling2 tu tak tahan.


ok wat.. nmpk kemas pstu betol la kata nana nmpk mcm matured.. ekeke..

tak kita tetap nmpk muka amrul..tmbh2 tang mata dia..hehhe

ciK mOt ©™ said... [Reply to comment]

eh ok per...cantiklah ni....
aku pun ingat nak potong gak rambut kakak nanti...
nak stylo plak...

FIESYAH said... [Reply to comment]

jelingan damia tu x tahan..huuhuuu
marah ke ape tu ;D

azura samsuddin said... [Reply to comment]

pepun tetap cute!!

mama tisya said... [Reply to comment]

benda camni pernh terjd pd tisya...hubbyku yg potong...pendek giler..mmg terkejut btul...nasibaik la rmbt tisya cpt pjg...okla damia rmbt pendek, mcm rupa nana plak ye

lily azliyana @ mama zara said... [Reply to comment]

Maintain chomell jek damia even dh potong rmbut pon..Zara jugak yg catat rekod tk potong2 rmbut..rmbut belakang die pon rambut dr baby dl..even ade buat majlis potong jmbul, tp mase tu mama die yg degil tk bagi cukur sume..cukur dpn sket jek..huhu

siti nurkhijah said... [Reply to comment]

ok la tu...tak pendek sangat boleh lagi pakai sepit yang comel2 tu..nnt kejap jer panjang balik...

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

comel jer ;) tp me tgk masih iras muka amrul hehehe

.::Lynn::. said... [Reply to comment]

cantik!!!!

zAnNa@mAMaBaTriCE said... [Reply to comment]

damia pun kena zass gark yerk

ye ke nana, kalau cukur rambut time baby2 nanti rambut tumbuh lebat? rasa nya tak kot..tengok keturunan gark ...contohnya batrice

umur 3 bulan kami buat potong jambul zas terus cukur habis rambut dia....tp lepas nie....hu hu hu..sedih...umur 3 tahun baru nampak rupa berambut..kalau tak botakk.......dah tu rambut jenis nipis2

Nana said... [Reply to comment]

ayu-hehe tq..tp nampak damia mcm dah bes je

Nana said... [Reply to comment]

fiza-hehe tu la nampak matured gile kan
dah xde nampak mcm baby2 dah hehe
muke amrul lg ek

Nana said... [Reply to comment]

izan-aku konon2 nk kasi panjang sebab nk potong lawa2 la
sekali dah kena zasss

Nana said... [Reply to comment]

syah-heheh bukan marah tp ngada sebab orang puji dia

Nana said... [Reply to comment]

azura-hehe tq

Nana said... [Reply to comment]

eryn-haha tu la kita tgk mcm muke kita pon ada

Nana said... [Reply to comment]

lily-hehe tq
kita pon sama
sayang la konon2 nk potong time kecik2 dlu
dlu mgm lebat rambut dia

Nana said... [Reply to comment]

siti-haih sepit mmg xbole lekat la..
nanti dia cabot

Nana said... [Reply to comment]

mz-hehe yeke
aih xbole lari dah kan
seme kata muke amrul

Nana said... [Reply to comment]

lyn-tq hehee

Nana said... [Reply to comment]

zana-xtau la dgr org tua2 ckp mcm tu
nak rambut tumbuh lebat
kena buang rambut dalam perut tu
baru naik lebat

zura@iwan said... [Reply to comment]

budak2 ptg rmbut pendek nmpk matured...mcm mysha ank saudara ipar aku..hehe..

Nana said... [Reply to comment]

zura-ahh la..tros xde nampak muke bb2 dah kan

Lelord said... [Reply to comment]

ekekeke aku x penah potong rambut najlaa sejak lahir...potong jambul dulu pun cikit jek

ibuayahdamia said... [Reply to comment]

sah...memang muka nana dah sekarang ni..

comeiii apa potong pendek..tapi utk anak2 ayu tidakkkkkkkkkkkkkk

Nana said... [Reply to comment]

lelord-tu la nye sama la aku
sayang nk potong
sekali kena zass da

Nana said... [Reply to comment]

ayu-hahah kan?nampak mcm muke kita dah
tu la nye hajat dihati mmg nk kasi bela panjang sekali tokwan baik ati plak g potong

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...