MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, December 8, 2010

sape pandai baca jawi meh la baca

اكو دان ڠنتوق...
نق تيدو تريڠت انچئ سوامي..
هايه ريندو ڽ كت دي
كن بيذ كالاو اريني اري جمعة
بولي تيدو سمبيل ڤلوق2 مواههاهه...
ده ڤڬي تيدو سم!
مواههاهها


8 ribu orang memberikan idea bernas:

Lyana said... [Reply to comment]

hehehehe..sabo2...

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said... [Reply to comment]

sudah ngantok disorong bantal, kalo tak sorong esok tak bangun la pulak kita yang baca ni pun dah naik ngantok

Adyshariz said... [Reply to comment]

ngeh3x.. hari jomaat esok nana, sian nya rindu encik suami..sabor ye..

lily azliyana @ mama zara said... [Reply to comment]

alalala..cutenye luah psaan guna bahasa jawi ek..hehehehe..tkpelh..tk lame jek lagi en hubby nak balik..minggu dpn dh leh tido peluk puas2..nk lagi best..damia kasik antar kat umah mak siap2..baru takde org kacau..kekekkeeke

ciK mOt ©™ said... [Reply to comment]

aku dan (aku rasa ko nak tulis dah) ngantuk
tak tidur, teringat encik suami
kan best kalu hari ini hari jumaat
boleh tidur sambil peluk-peluk
muahahahaha....
dah pergi tidur sama...
muahahahaha....

(persal la ko gelak gi tu...hehehe...)

Nana said... [Reply to comment]

lyana-hahah sabo la nih

anje-hahah nkt tdo mata dok gagah BW hehehe

adyshariz-heeeee..tu ler encik asben blk esok lak pospon sehari

lily-hahahaha..ni dah rupe orang angau dah ni kan

izan-cleber girl aku kasi 110% sebab ko siap tulis yg salah tu sekali hahah mmg aku nk tulis dah tapi tetulis dan

Ya ALya said... [Reply to comment]

sabar la.....23cm balik la tu t k.....

Nana said... [Reply to comment]

ya-hehe esok je hahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...