MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, December 21, 2010

S.E.R.O.N.O.K

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeee arini sangat seronok la...
dah la semalam seronok, arini seronok...mmg seronok la minggu ni...

aku perasan kan..kalau aku bagi something kat korang...sebagai ganjaranya aku pun dah something juga....yela..setiap rezeki yg kita dapat tu bukan 100% milik kita tol tak?

mai la kita sama2 amalkan doa ni..moga2 kita semua di murahkan rezki...amin...

syukur alhamdulillah.....
:)

13 ribu orang memberikan idea bernas:

SyaNa said... [Reply to comment]

aminnn
aku pn mcm nk memberi kt org lagi ni
hheee

mama rifQy said... [Reply to comment]

alhamdulillah nana!

eT said... [Reply to comment]

aminnn....
betui tu nana...
kalo kite bg kt org...kite pon akan dpt something jugak kan3...
best3...
rasa nk memberi lg...riso plak org xsudi..ngeh3...

Hezesuze said... [Reply to comment]

amin...hepi tgok uols hepi hehe

mama_umar_maryam said... [Reply to comment]

good, the more u give, the more u'l get ;)

sW33tdARLiNG said... [Reply to comment]

setiap perkara yang baik, mmg Allah akan murahkan rezeki kita berlipat kali ganda....
Inviting You To Join Give Away PILIH THEME BLOG

lily azliyana @ mama zara said... [Reply to comment]

wahhh..dpt rezeki apekah yg terbaru harini..nmpak berganda2 seronok tuh..hehehe..apepon, many2 congrats k..=)

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said... [Reply to comment]

amin, ni mesti naik gaji + dapat bonus kan wah makin mencurah2 rezeki nana

momguess said... [Reply to comment]

den pun syukur sgt lately ni
alhamdulilah
moga kite sentiasa bersyukur

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

alhamdulillah :)

Nana said... [Reply to comment]

syana-hehe silakan..mudah2an murah rezki ko

na-hee..amin2...

et-hehe btol2.aala buat je sape yg xsudi dpt brg free??hehe

kak heze- heee tq

zt-hah tadi aku carik ayat tu la xingat hahaha

sd-ni lagu satu ayat yg aku suka ni heheh

lily-heee...tq banyak2..syukur

anje-hehe pandai dia teka..bukan naik gaji, bonus mmg ada..tp ada naik lain juga heee

kak guess-amin2..sama2la kita bsyukur

mz-amin

zura@iwan said... [Reply to comment]

amin.....

mama tisya said... [Reply to comment]

alhamdulillah rezeki...nk2 kalo blanje mkn lg murah rezeki kn..jom mkn...hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...