MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, December 10, 2010

tak tergamak nak pakai

tgh dok masuk laman2 gosip (aku mmg suka bab2 gosip ni heheh)sekalik ternampak gambau nih
hem...xmau komen lebey2...
tapi serius geli la wei...
melekatttt dah ler kaler baju supe kale kulit nampak mcm xpakai apa jek..
sumber:beautiful nara

11 ribu orang memberikan idea bernas:

Ya ALya said... [Reply to comment]

boleh je nana nak pakai....pakai depan 23cm tau....kikiki

e.l.i.z.@ said... [Reply to comment]

tu la.geli kan..agaknya zahid x tahan kot nita ni seksi sgt..kalu kawen, zahid gak kena tanggung dosa ..opsss

lily azliyana @ mama zara said... [Reply to comment]

Uiksss..nita ker nih..mcm dh chubby jek die..tp baju tuh mmg masyaAllah..ape yg die nmpak lawanye..pakai baju kurung juta kali lagi lawalah..hahahaha..

Ena said... [Reply to comment]

Astaghfirullahalazim...

Farra Dhelina said... [Reply to comment]

astagaaaa...

Myra Jay said... [Reply to comment]

Jawapan standard, nie fesyen moden, mana ada seksi, biasa jela.. huhuu

Syerah Omar said... [Reply to comment]

melekat weyy..hahahhaa..payah nak nyusu ni kalau aku.hahahhaa

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said... [Reply to comment]

mak ai baju jenis ape ni, tak rasa malu ke pakai hu...hu...

ibuayahdamia said... [Reply to comment]

ayu dah tengok gambar ni sebelum ni....speechles...aiishhh harapkan pakai bra jer tu...cuba tk pakai...semua puting nampak...opss

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

huhuhuhu geli ok.. mcm bogel je sekali pandang..agknya mmg kaler baju nk nmpk kan mcm xpakai baju :p

- Namaku ain - said... [Reply to comment]

myra jay.. suke komen kamu..

ayat2 artis skang mcm tula 'ni bese jer, x seksi pn, mak sy x marah pn, blablabla'.. yg best ayat nora danish psl skirt pendek die yg hya tutup 'tut' tu.. "sy tahu takat seksi sy kt mana"

** risaunya biler anak2 perempuanku mula menggayakan gaya2 artis di tv..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...