MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, December 17, 2010

undian terkini

undian terkini contest kesayangan ku..
mai tgk kat bawah ni....
undian akan ditutup kul 11 jap lagi...
ada rezeki ke aku nak menang RM23?
tunggu la announcement dari penganjur nanti...(tak esok lusa, tp dlm mgu ni gak la katanya)
kalau kata aku xmenang pon..aku nak cakap tq banyak2 kat korang yang sudi vote...
hanya allah je yg mampu balas budi baik kalian...

8 ribu orang memberikan idea bernas:

mama tisya said... [Reply to comment]

insya allah leh menang..dh vote dh

nuR izyan said... [Reply to comment]

wah..boleh menang ni..
Insyalllah.. :)

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

konpem menang tu hehehhe nasib baik me tak jd finalists, kalau tak maunya kena bersaing dgn nana plak ;)

Lelord said... [Reply to comment]

pheeweet

^*NaNa*^ said... [Reply to comment]

insya allah menang tu..kelas gitu..auwww..hehe

ibuayahdamia said... [Reply to comment]

fuhhh...memang leh menang ni..

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said... [Reply to comment]

moga ada rezeki untuk nana k, cayok2

Nana said... [Reply to comment]

eryn-hehe insyallah..tq vote ek

izyan-hee tq

mz-heheh klw mz jadi finalis sure saya kalah hehe

lelord-hehehe

nana-hehe sama la plak nama kita ek tq..

ayu-insyallah....hehehe

anje-insyallah amin2 tq. ek

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...