MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, January 3, 2011

abg posmen bawa 4 adiah

haih..meriah btol post box umah aku...bizi abang posmen menganto adiah..kalah santa clause...muahahaha....ni adiah2 yg di kumpul buh dalam satu entry

masih menunggu hadiah2 GA yg aku menang..ada la lagi 5,6 kot haih..pasni aku kena wat entry khas pasal abang posmen la plak kot kan...hahhaah xpe2 nanti kalau aku ada peluang kan..aku nk amek gambar abang posmen time dia anta surat umah aku..pastu boh dalam blog tanda penghargaan kepada abang2 posmen hahahah....serius ni aku xmain2 nanti klw aku cuti aku tunggu abg posmen depan pagar kekekeke....

adiah GA suka2 main airbookmark yg cute
hadiah GA biqque 3 barang dalam satu sampul
adiah early bird GA ardini humaira
adiah top 10 contest gieyana
note dari gie
bila dah dapat hadiah2 ni lagiiiiiiiiiiiii lak wat aku makin terjebak ngan CGL heheheh..tambah2 plak pembuka tahun baru dah ada 4 kemenangan
sape tak suka wei kalau dapat hadiah mai habaq kat chek..hehehhe....

19 ribu orang memberikan idea bernas:

mama tisya said... [Reply to comment]

hah dh tyng adiah kemenangan...best2...kena buat petibox beso skit la lps ni...lg byk adiah akan muncul

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

congrats yer nana! dh 4 tu! so far, cute mum leading utk jan hehheh

Hezesuze said... [Reply to comment]

glamour ko ngan abg posmen tu nana hehehehe...bagus2 menyemarakkan kan lagik semangat nak bercontest huhu

ibuayahdamia said... [Reply to comment]

CUTE MUM, MZ, NGAN NANA,....wahhh berlumba2 korang join cgl yer..bagus2...ayu kalau boleh nak gak join...tapiiii saja nak bagi nana memnang...kah kah kah...ayat tak boleh blah kan..

btw tahniah

mummy_ayu said... [Reply to comment]

wah..sekali dpt 4..harusla seronoks..
glamor la pas nie abg posmen..
he he he

[-suziey-] said... [Reply to comment]

alamak aku xbuat n3 kmenangan lagi..huhu

SyaNa said... [Reply to comment]

aku baru join 2 GA ari ni
hehee

Farra Dhelina said... [Reply to comment]

taniah..

nmpknya kena buat carta sape yg sedang leading ni..

cayalahhh

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said... [Reply to comment]

wah best2 dapat banyak hadiah no, sangat bertuah nana ni k

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

uish blh jdkan nana pembakar semangat join contest la..ehehe

Lelord said... [Reply to comment]

tahniah beb....aku nk jd protege ko arr pasni

Mrs.Imran said... [Reply to comment]

tahniah...mmg best la, terbaik dari ladang tol la...

Miza Yusof said... [Reply to comment]

tahniah kak nana. bestnya dapat banyak hadiah. sling bag tu comel :)

mama_umar_maryam said... [Reply to comment]

hah tu diaaa..silap2 abg posmen mntk 1 adiah ko nnt nana,hahahah

ieda said... [Reply to comment]

suke2 semua cute2 .. janji menang .. nia nana memang 4 kali .. kalau akak menang sekali harus akak canangkan dlm blog 3 hari 3 mlm hahahahha

mama rifQy said... [Reply to comment]

Dahsyat la nana nih!! rzeeki!!

zura@iwan said... [Reply to comment]

wahhh..dpt adiah 4 sekali...syoknya...

sW33tdARLiNG said... [Reply to comment]

memang ada LUCK!! patutlah suka join mana2 GA dan contest!
Jom Join GA PILIH THEME BLOG

Nana said... [Reply to comment]

hee...tq semua rmai nye yg sinngah
terharu rasa..
alhamdulillah..rezeki new year

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...